hopelijk wordt augustus een vruchtbare maand

Hoi allemaal,

Na het lezen van jullie verhalen wil ik toch ook graag meepraten met jullie. Wij willen namelijk ook heel graag zwanger worden!
In juli ben ik gestopt met de pil en ongesteld geworden dus augustus wordt de eerste keer dat het raak kan zijn.

Wat ik heel erg aan mezelf merk is dat ik het misschien wel te graag wil en daarom ben ik bang dat het niet lukt. Ik ben namelijk in januari gestopt geweest met de pil maar toen ben ik in april weer begonnen! Ja dat klinkt stom maar dat had ik een goede reden voor.
Ik ben al zo erg dat ik zit te kijken welke wagen ik wil !
Herkennen jullie dit?

Tot snel

Hallo Duifje,

Ja... heel herkenbaar, ik denk nu al... help, ik wil zo graag dat het vast een eeuw gaat duren voor dat het raak is... Maar goed, ik denk dat het ook wel logisch is, je wil toch heel graag? anders begin je er niet aan.

En ja, kinderwagen is al uitgezocht (in gedachten dan natuurlijk)  en ik heb zelfs al een box op het oog.. hahaha!

Groetjes,

Hai ladies,

Was ik weer, net terug van vakantietje! Hoest hier?

Heb toch rare lichamelijke klachten gehad! Vreemd uitziende tepels! Rare plaatselijke kippenvel, ontzettende buikpijn, liespijn en raar taai achtig slijm bij het afvegen!!! Je staat zo te kijken van je lichaam!   Ben nu aan het wachten op mijn nod. Volgens mij 13 a 14 augustus. Voel nu ook al wat onge pijn in buik. Zeurderig en trekt naar benen.
Dit alles herkenbaar?

Heey mammaroos, wat fijn dat jullie kunnen beginnen voor de 2de! GOED NIEUWS!!!

Liefs.............

Hmmm.

Ik weet het dit keer ook niet zo goed. Heb wel rond dezelfde datum mijn NOD en herken een paar puntjes van jou wel...spannend!

We zitten nu in ronde 9 en heb al zo vaak gedacht dat het raak zou zijn dat ik er niet zo meer van sta te kijken als het dit keer weer niet raak is. Gek is dat he? Je voelt van alles, je hoopt van alles  maar je weet het gewoon niet.

Ik ga voor iedereen duimen!

x-vlinder

hallo iedereen

Ik ben gisteren op kraamvisite geweest bij een nichtje van mij. Ze is trotse moeder geworden van een heel lief klein meisje!!! Ow  mijn moedergevoelens werden daardoor weer in alle hevigheid opgevoerd hoor!!! En dan schiet het wel heel vaak door je hoofd, wanneer mogen wij zo gelukkig zijn met een zo'n klien wondertje in ons armen......

Denk ook regelmatig bij dingen in de toekomst zal ik dan met een dikke buik rondlopen of zou ik dan ook een gelukkige mama zijn...... Bijvoorbeeld tijdens de vakantie heb ik vaak gedacht zou dit de laatste vakantie zijn met z'n tweeen?! Owwwww soms wordt ik ook gewoon gek van mezelf............

Ik heb nog steeds geen zwangerschapkwaaltje dus we gaan er maar van uit dat het dezed maand niet gelukt is.......

Ken: wat moeilijk voor je om zo lang te moeten wachten...... ik zou langzaam aan gek worden geloof ik. Eigenlijk zou de cyclus bij iederen vrouw gewoon regelmatig moeten zijn dat zou een stuk handiger zijn

mamaroos: Succes met het klussen tijdens de komende vruchtbare periode. Ik hoop voor je dat je snel kunt vertellen dat frank een broertje of zusje krijgt!!!

Iedereen succes allemaal met het klussen dan wel met het wachten op de rode duivels of juist met het testen!!!

Veel liefs

hoi sjors,

ik heb ook eind juli mijn anticonseptie gestopt(implanon)
ik hoop ook deze maand zwanger te worden.
we hebben al een dochter van 4(juli)
dus we willen zelf dezemaand zwanger worden.
als dat niet lukt dan wachten we tot eind november.
dit om te voorkomen dat ons 2de kindje ook in juli word geboren.

Ik denk dat het er voor mij deze maand niet inzit. NOD is 9-8. Heb nu het gevoel alsof ik binnenkort ong. moet worden. Je weet wel, zo een zeurderig gevoel in buik enzo. Of kan je evengoed je ong. verschijnselen krijgen, maar dan niet ong worden?
Laten we daar maar op hopen.

Voor de anderen: ik hoop dat we allemaal binnenkort meer zekerheid hebben

Hoi allemaal,

ik ga ook proberen om zwanger te worden deze maand. Ik ben 26 (net als mijn vriend) en we zijn beiden bijna afgestudeerd (laatste loodjes zeg maar...).
vanaf 1 augustus zijn we gestopt met roken en we gaan het nu echt proberen!
Ik vind het zo spannend allemaal!

Vraagje: wat is een NOD? Ik lees dat op het forum overal, maar heb geen idee wat dat inhoudt...

liefs Eef

Terug
Bovenaan