hopelijk wordt augustus een vruchtbare maand

hallo allemaal,
vorige maand gestopt met de pil en afgelopen zaterdag voor het eerst weer natuurlijk ongesteld geworden, 2 dagen te vroeg. Vanaf deze maand gaan we het proberen. Onze dochter is bijna 17 maanden, dus het begint echt weer te kriebelen. Nu maar hopen dat nummer 2 niet te lang op zich laat wachten en net zo lief en makkelijk is als ons meiske! NOD 1 september, hopelijk heb ik dan goed nieuws!
Succes iedereen met klussen, hopelijk kunnen we massaal verhuizen naar het zwanger zijn forum!

groetjes, Ellen

Hoi allemaal!

Eefje: NOD: Niet ongesteldheids dag (zeg ik toch goed he?)
Dus de dag dat je niet ongesteld wil worden.

Leuk dat jullie ook allemaal meekletsen!

Gipsyd: vakantie zit er op... gaat snel he?
Wow, wel spannend al die klachtjes, pijntjes! Dus 13 Augustus wordt een spannende datum. Ik ben erg benieuwd!
Ik voel nog niks bijzonders, ook niet dat ik ongesteld moet worden ofzo. Dat wordt dan dag 38 als ik me niet vergis...

En ja, ik dacht dat ik ook gek aan het worden was.
Zit inderdaad al naar kinderwagens te kijken  en babykamers, haha.
Ben zelfs al op zoek naar leuke namen, ohh man, ik ben echt erg!
Vandaar dat ik het boek; het negen maanden wonder, al heb besteld.
Die heb ik vandaag al binnen gekregen! Een mooi boek met zo'n 300 foto's vanaf de conceptie tot en met de bevalling. Heel duidelijk.   Zie je al die zaadcelletjes zwemmen...
Ik ben ook van plan om een dagboek bij te houden. (die kun je trouwens ook bestellen) maar ik schrijf alles op in een soort notitieboek. Lijkt me leuk om later eens terug te lezen.

Liefs Ken

quote: x eefje x reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-08-2007 14:26:23'));

Hoi allemaal,

ik ga ook proberen om zwanger te worden deze maand. Ik ben 26 (net als mijn vriend) en we zijn beiden bijna afgestudeerd (laatste loodjes zeg maar...).
vanaf 1 augustus zijn we gestopt met roken en we gaan het nu echt proberen!
Ik vind het zo spannend allemaal!

Vraagje: wat is een NOD? Ik lees dat op het forum overal, maar heb geen idee wat dat inhoudt...

liefs Eef

Hallo Eef,
Een NOD is Niet Ongesteldheids Dag. Dag dat je ong moet worden maar het niet wilt worden.
Jij ook succes!

quote: x eefje x reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-08-2007 16:24:12'));

aha, bedankt!
Mijn NOD is dan rond 21 augustus ;)

Slikken jullie trouwens ook foiliumzuur?

Toen ik op internet aan het surfen las, kwam dat steeds weer terug, dus ben ik dat ook gaan halen bij de apotheek. Maar mijn ouders hadden daar nog nooit van gehoord.... Ik slik nu al 20 dagen...

Hoi!!

Ik slik ook foliumzuur. Dit wordt aangeraden te slikken alvorens je zwanger bent en een aantal weken als je zwanger bent (ongeveer 8 weken). Schijnt toch belangrijk te zijn ter voorkoming van open ruggetje en ontwikkeling van het centrale zenuwstelsel bij de baby.

liefs, emma

Hoi dames,

Ik vind het heel vervelend dat ik met niemand in mijn directe omgeving kan praten over het feit dat we een kindje willen. Vanochtend was ik bij mijn schoonzussen en die hadden het over het wegdoen van hun babyspullen (ze hebben alles nog). Ik zou dan heel graag willen zeggen dat ik super graag alles wil hebben omdat we toch bezig zijn. Maar dit doe ik niet want ik wil niet dat mijn familie dat weet want dan krijg je steeds de vraag of je al zwanger bent en daar heb ik geen zin in! Ik heb wel gezegd dat ik wat dingen wil hebben omdat het toch geen jaren meer zal duren voordat we kinderen willen. Ik hoop dat ze erin getrapt zijn en anders jammer dan !

Okee ik kan niet wachten tot mijn eisprong komt rond de 17 de kunnen we volop klussen voor een baby! Grappig ik lees bij ,mensen dat ze hopen na de eerste maand al zwanger te zijn, het lijkt me fantastisch maar ik ga er niet van uit!

Tot gauw

hallo allemaal,

Ik ga deze maand niet meer ongesteld worden, maar het moet wel gaan gebeuren deze maand.  De 1e ronde is vandaag begonnen!
Inderdaad, je hoopt dat het zsm gebeurd. Sinds het moment dat we het erover hebben gehad te stoppen met de pil, voel ik me al heel anders.
Ik ben ook al druk aan het rondkijken naar babykamers op internet, wat ik precies wil en mooi vind. Vind zelf de knuffels van Bam Bam en Kaloo erg leuk, moeten jullie maar eens googlen.
Maar je hoor inderdaad ook veel dat je er niet te veel mee bezig moet zijn, omdat dat ook tegen kan werken...    moet er ook wel erg veel aan denken en wil het graag van de daken schreeuwen. 2 vriendinnen en m'n zusje weten het. M'n vriend wil het graag voor iedereen stil houden, en ik eigenlijk ook wel, maar moet het wel tegen iemand kwijt!!

Heel veel succes allemaal meiden! We houden elkaar op de hoogte!

Terug
Bovenaan