hopelijk wordt augustus een vruchtbare maand

Ik ben me toch sjaggie. Ik heb gewoon echte 'ik moet ong worden' klachten, zeur buik, zeur rug, kribbig. Pfff balen hoor. Nouja, ik heb nog hoop, en anders op naar de volgende ronde

Dit is dus ook mijn 1e ronde, en ja, de 1e week na  t echte klussen kon ik nerges anders aan denken, hele tijd een zenuwachtig gevoel in mijn buik. Mijn vriend noemt me al 'geobsedeerd' haha. Wij hebben t ook tegen niemand verteld, althans nu tegen mijn zus, heb ik toch een beetje spijt van. Alhoewel zij mij heel goed begrijpt. Ze heeft 1e kindje vorig jaar gehad toen was ze 36, ik wordt 34, en iedereen zat altijd tegen haar aan te zeuren; wanneer begin je nou???? Dus ik weet dat ze niet tegen me aan gaat zeuren, maar had t achteraf toch liever niet gezegd.

Zo, en ik denk dat ik nu maar s een lekker stuk chocola ga pakken

Ik had met zo'n calculator uit laten rekenen wanneer mijn eisprong is, blijkt die vandaag te zijn! Hmmm.....!
Kan je op de dag van je eisprong nog zwanger raken, of zijn dan je vruchtbare dagen al voorbij?
Gelukkig de afgelopen week al bezig geweest ;)

Hoi Eefje!!
Het is heel goed mogelijk om nog zwanger te raken op de dag van je eisprong!! Het eitje blijft maar +/- 12 uur leven, dus ik zou maar snel flink aan de klus!!
Succes!!

ah, bedankt Sjors, dan is het niet voor niets geweest gisteren ;)

Hier nog geen rd's en hoop ook niet dat ik ze krijg, wel klachten.....

Durf niet meer te plassen.....

Hallo

Hoi Bieb!!
Ohh wat spannend!!! Ongesteldheidsklachten kunnen ook een teken zijn van een zwangerschap!! Jeetje!! Wanneer zou je kunnen testen?? Ik duim voor je!!
Houd je ons op de hoogte??

Zijn er al meiden die kunnen gaan testen?? Ben heel benieuwd!!

Liefs........

quote: sjors25 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-08-2007 15:52:53'));

Hallo

Hoi Bieb!!
Ohh wat spannend!!! Ongesteldheidsklachten kunnen ook een teken zijn van een zwangerschap!! Jeetje!! Wanneer zou je kunnen testen?? Ik duim voor je!!
Houd je ons op de hoogte??

Ik krijg toch weer een beetje hoop met jullie reacties. NOD is officieel 9-8. Maar ben er bang voor. Op dit moment nog geen rood te zien....Durf amper te plassen. Bij de normale klachten die ik heb zoals rugpijn en zeurende buik, heb ik ook een ander gevoel in buik. Kan t niet helemaal beschrijven. Ach, misschien is dat gewoon nerveusiteit
Zou ook wel te gek zijn als het gelijk de 1e ronde zou lukken, Maarja, je bent er nu eenmaal mee begonnen, dus je hoopt toch dat t gelijk lukt. Pff ken je nagaan voor de dames die al langer bezig zijn, hoe dat moet voelen....

Goedemorgen dames,

Wat een saaie dag voor mij, ben namelijk aan het werk en om nou te zeggen dat ik het druk heb! Het geeft me wel lekker de tijd om even jullie verhalen te lezen. Ik merk aan mezelf dat ik nog wel moet wennen aan zo'n forum het liefst wil je met iedereen kletsen maar dat gaat niet. En verveling op het werk betekend voor mij dat ik babyspullen ga kijken op internet ook niet echt bevordelijk want dan wil ik nog sneller zwanger raken!
Jullie zullen wel denken wat heeft die een topbaan ! Ik draai ook meestal avondiensten en die zijn drukker.

Groetjes en tot schrijfs.

Terug
Bovenaan