hopelijk wordt augustus een vruchtbare maand

Hallo Dames!!

Zo ik heb eventjes gerekend en gedaan!! Volgens mij moet ik mijn vruchtbare dagen 22 t/m 25 augustus hebben!! komt prima uit, want dan heb ik vakantie!!  Alle tijd dus om lekker te klussen!! Hahahaha!! Mijn nod valt dan op 12 september!! Dat klinkt echt nog super ver weg!!
Sinds we spiraal vrij zijn, lijkt het wel alsof de dagen voorbij kruipen!! Ik kan echt niet wachten tot mijn vruchtbare dagen en nod!! Vreselijk!! Ben er vandaag echt de hele dag weer mee bezig!!....
Vrijen jullie, nu jullie voor het eggie gaan, gewoon spontaan of houden jullie goed rekening met eventuele vruchtbare momenten?? Ik heb ergens gelezen dat je het beste om de dag kan vrijen tijdens de vruchtbare periode!! Houden jullie je daar ook aan?? Ik ben echt heel bang dat het vrijen niet meer leuk is straks, en dat het een must is!! En dat wil ik absoluut niet!! En toch wil ik ook graag een beetje slim klussen!! hmmm hebben jullie tips???

Bieb!!
En?????? Zijn de duivels al verschenen??? Echt, mijn duimen draaien hier over uren!!! En wanneer ga je testen??? Spannend!!!!

Duifje!!
En ben je de dag een beetje doorgekomen?? Lekker dat je tijdens je werk eventjes naar baby spulletjes kan kijken!! Maar hebben je collega's je zo niet door?? hihihi!!

Ik ga even koken!! Kijk vanavond wel weer eventjes op het forum!!
Liefs........

Hallo allemaal,

Wat een gezellige groep zo.
Ik wou er eerst niet aan beginnen maar las het en dacht.....waarom ook niet?!
Mijn vriend en ik hebben ok besloten om de pil te laten staan.
Ik kan me nog herinneren dat ik de eerste maand heel erg eng vond om geen pil meer te slikken, maar nu wil ik niets liever dat de testen positief zijn en dat ik niet meer ongesteld word.
Ik heb via internet een sensitest besteld om je 2 tot 3 vruchtbaarste dagen in de maand te kunnen bepalen, maar het resultaat waar ik op gehoopt had is er nog niet.
Ik ben nu 4 maanden gestopt met de pil, maar heb een beetje een onregelmatige cyclus.
Soms een week eerder soms later, heel lastig.
Ik heb deze maand vanaf dag 9 getest en iedere keer was er in het schermpje van de test alleen het controle streepje te zien en niet ook een streepje van een hoog gehalte LH.
Want dan ben je dus het vruchtbaarst.
Ik zit nu op dag 21 en er is nog steeds niet veel te zien, behalve een heel licht streepje.
Dit betekent volgens de gebruiksaanwijzing dat er nog niet genoeg LH in je urine/bloed zit, gggrrrr.
Ben soms best een beetje bang dat ik niet vruchtbaar ben ofzo, dat er nooit een tweede streepje gaat komen.
Heeft iemand hier ervaring mee met die testen of hoe bepalen jullie op welke dagen je het meest vruchbaar bent.
Ik wil iedereen van dit forum succes en een hele vruchbare tijd wensen, hopen dat we binnenkort allemaal een klein mensje bij ons dragen.
Groetjes

He Bieb1408,
Laat je ons even weten of je nou zwanger bent of dat het toch ongesteldheids kwaaltjes waren?
Ik hoop voor je dat het raak is,
Groetjes Kruimels

Goeieavond allemaal!

Dag 41 dat ik nog niet ongesteld ben! Maar ja, zolang was ik niet met de pil gestopt dus moet mijn lichaam misschien nog effe wennen...
Aan de andere kant, Ik denk dat we in de vruchtbare periode geklust hebben, dus wie weet... a.s. zondag weet ik meer en jullie ook, want dan ik ga maar eens testen...
Ik heb nu wel verschrikkelijk veel hoofdpijn. Meestal heb ik dat als ik net ongesteld ben geworden.(ik ga me nog niet gek maken, want verder voel ik HELEMAAL NIKS!)

Sjors: wij klusten toen ook om de dag. Ik heb op internet gelezen dat er een onderzoek is gedaan. Wanneer je om de dag zou vrijen, zou je tussen de 80%-90% kans hebben om zwanger te worden. (en ik weet niet meer waar ik dat gevonden heb)

Kruimeltje: Ik voelde ook helemaal geen eisprong,  mijn cyclus was/ is ook nog onregelmatig. Maar ik had op een dag opeens erg veel helder slijm. (ja, sorry!) Dat blijkt een teken van je lichaam te zijn dat je meer vruchtbaar bent.

Ik slik trouwens vanaf eind Juni foliumzuur. En het kan geen kwaad  dat je het blijft slikken wanneer je niet snel zwanger wordt. Maar daar gaan we niet vanuit he?!

Liefs Ken

Hallo meiden

Ik lees dat het met jullie allemaal goed gaat?
Ik heb vandaag de hond naar de dierenkliniek gebracht om zijn tanden de te laten reinigen, maar de die beul heeft een stuk of 6 getrokken, En nu is mijn hondje een hoopje ellende en vind ik het zoooooo zielig voor hem....   Als ik dat al bij een hond heb hoe zal het dan straks wel niet zijn als het een kindje is.........

Ik ben aan het genieten van mijn laaste vakantiedagen en dat is net echt geweldig met dit weer. Ook wacht ik tot het 13 augustus is want dan zou mijn NOD kunnen zijn, Ik verwacht dat deze ook gewoon gaat komen want ik voel verder niks bijzonders...... Maar je weet het nooit natuurlijk, we hebben immers wel goed geklust

Kruimels: Jeetje ik kan begrijpen dat je ook niet echt vrolijk wordt als er steeds maar geen tweede streepje komt te staan. Maar ja ook al is die er wel dan is natuurlijk nog steeds geen garantie voor een eventuele zwangerschap. Ik had namelijk wel twee duidelijke streepjes vorige maand en ondanks het klussen was ik niet zwanger...

Bieb: Waarom laat je ons zo lang is spanning..... ik hoop echt voor je dat goed nieuws komt vertellen hoor!!!!!!!!!

Sjors: hoe was het met je moeder te logeren in huis? zei ze niks van de foliumzuurtabletten of had je die maar verstopt? Of weet je moeder dat jullie proberen zwanger te worden??
Ik heb de eerste twee maanden ook om de dag geklust alleen deze maand elke dag tijdens de vruchtbare dagen..... tsja je weet het toch niet..... bij de een zal het misschien voldoende zijn en voor de ander misschien niet, maar ik zou gewoon lekker doen waar je jezelf goed en prettig bij voelt, het immers geen verplichting worden he...

Al denkt mijn vriend dat ik volgens mij de hele maand vruchtbaar ben want op de een of andere reden is het kluspercentage wel flink gestegen sinds ik gestopt ben met de pil

Allemaal nog een prettige avond

Groetjes

Hee Sjors,
wij klussen ook minimaal om de dag sinds 1 augustus (die dag zijn we gestopt met roken). Hopelijk helpt het!
xx Eef

Sorry sorry hier ben ik dan. Leuk om te weten dat alle dames meeleven!
Hier nog steeds niets, geen rd tjes, durf elke keer niet naar de wc te gaan. Wel geen klachten meer zoals buik en rugpijn. Alhoewel net een beetje rugpijn. Stom he, heb altijd last gehad van deze klachten maar weet nu opeens niet meer of dat gelijk over was toen ik eenmaal ong was, of al dag van te voren ofzo.

Ken:eek:ok spannend hoor. Hoop dat je nog   positief test

Als ik morgen nog niet ong ben, dan ga ik testen hoor!...zal je net zien, wordt ik straks toch ongie.... hopen maar van niet

Terug
Bovenaan