hopelijk wordt augustus een vruchtbare maand

Spannende tijden ook hier op het forum zie ik wel.

Ken: dat je nog niet getest hebt zeg. Ik geloof niet dat ik zo lang zou kunnen wachten.
Bieb:bij jou is het ook echt heel spannend.

Ik hoop dat degene die gaan testen een positieve test in handen krijgen, dat zou toch fantastisch zijn!

Laten jullie wat weten...ben ook vaak op het augutus meiden forum te vinden.

x-vlinder

Hoi Bieb!

Ohhh, spannend he? Kun je je toch nog even inhouden om niet te testen? Want ik ga nog 3 dagen wachten, maar kan het bijna niet houden! En ik weet niet eens wanneer mijn Nod is. Maar dan 43 dagen opeens geen , is toch wel errug lang?

Ik heb nu wel opeens last van puisjes, maarrrr.......... dat kan dus ook van het ontpillen zijn heb ik gelezen.
Ja, volg het nou allemaal maar!
Zouden jullie ook beginnen met testen 14 dagen na vermoedelijke eisprong? Of zou het toch te vroeg zijn?
Ik voel ook nog geen  komen, maar ja wat je zegt.... zul je zien.
Ik wacht (geduldig?!) af.

Liefs Ken

Heb ik hier laten weten dat mijn laatste menstruatie 30 Juni was en dat we 29 Juli voor het eerst zonder pil/ condoom hebben geklust? En daarna om de dag...

Dat is wat duidelijker misschien.
Hoe is het nou???

quote: ken26 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-08-2007 20:46:24'));

Hoi Bieb!

Ohhh, spannend he? Kun je je toch nog even inhouden om niet te testen? Want ik ga nog 3 dagen wachten, maar kan het bijna niet houden! En ik weet niet eens wanneer mijn Nod is. Maar dan 43 dagen opeens geen , is toch wel errug lang?

Ik heb nu wel opeens last van puisjes, maarrrr.......... dat kan dus ook van het ontpillen zijn heb ik gelezen.
Ja, volg het nou allemaal maar!
Zouden jullie ook beginnen met testen 14 dagen na vermoedelijke eisprong? Of zou het toch te vroeg zijn?
Ik voel ook nog geen  komen, maar ja wat je zegt.... zul je zien.
Ik wacht (geduldig?!) af.

Liefs Ken

Kan me nog wel inhouden om te testen. Hou me de hele tijd voor dat ik toch wel ong zal worden. Maar wil toch eigenlijk morgen wel gaan testen als er nog rd-tjes zijn.

Ik las net dat 30 juni je laatste ong is geweest en 29 juli hebben geklust? Misschien was t net raak, je weet natuurlijk maar nooit. Spannend hoor. Ik voel dus heel duidelijk mijn eisprong sinds ik gestopt ben met pil (sinds jan dit jaar). Wist eerst niet wat de klachen waren, zelfs naar de huisarts geweest, maar sinds ik voor t eggie ben begonnen (nu 1e ronde), ben ik al heel wat meer over mijn lichaam te weten gekomen.Voor mij dus wat makkelijk uitrekenen. Ben meestal ook stipt ongesteld, cyclus van 28 dagen.

Succes ermee!!! ik laat ook zeker nog wat weten (en hopelijk goed nieuws!)

Goede avond!!

Bedankt lieve meiden voor jullie tips!! Ik ga denk ik maar rond dag 12 (in de cycles)beginnen met om de dag klussen en als we meer zin hebben doen we het gewoon vaker!! Hihi!! De rode duivels zijn bijna verdwenen en dan gaat het echt gebeuren!! Hahahah!! Heb er zo'n zin in!!

Hallo Kruimels!!
Ik heb zelf geen ervaring met ovulatietesten!! Maar ik snap heel goed dat het erg frustrerend is als je je vruchtbare dagen niet goed kan vinden!! Ik zelf doe net als meerdere meiden hier de slijmtest!! Misschien kun je die samen met de ovulatie testen gebruiken?? En vind je je ei!! Heel veel succes en ik hoop dat je heel snel zwanger bent!!

Ken!!
Jeetje meid!! Dat je zo lang kunt wachten met testen?? 43 dagen is toch wel heel lang?? Ik had volgens mij nooit zo lang kunnen wachten!! Dus, zondag ga je testen!! ooohhh ik hoop zo dat het raak is!! dat zou toch fantasisch zijn dat er direct een paar meiden van ons forum in augustus zwanger zijn!!! De duimen draaien hier door!!

Jessie!!
Oh wat zielig voor je hondje!! Je moet m maar lekker vertroetelen!! Ik heb zelf ook een hond!! Ik weet precies wat je bedoelt!! Toen onze hond ziek was stond ik er naast te grienen!! Nu maar afwachten hoe we worden als we straks een kindje in ons armen krijgen!!
Het was erg gezellig dat mijn moeder kwam logeren!! Volgens mij heeft ze niets gemerkt!! de foliumzuur tabletten heb ik goed verstopt!! hahaha!!

Eefje!!
Wat ontzettend goed dat je gestopt bent met roken!! echt petje af!!!

Biep!!
Oooooh ik vind het zo spannend voor je!! Laat je ons direct weten wat de uitslag is als je morgen een test gedaan hebt?? Ik hoop echt zo dat je zwanger bent!!

Hoi Vlinder!! Welkom bij ons clubje!!

Ik duik nu lekker in bed met Harry Potter!! Ik spreek jullie snel!!

Kus...

Ik hou het hier niet bij hoor.....

Maar uuuuuuuh Met Harry Potter het bed in? Klussen of???

Bleeeh flauw

~Roos

Hallo "klussers"!!

Wat een drukte en spanning hier op het forum!!! Hoop dat alles goed gaat verlopen voor iedereen!!!
Moet echt ff op m'n gemak lezen wie wat geschreven heeft zodat ik ook kan reageren.

Vind het soms best ingewikkeld met het berekenen van de vruchtbare dagen enz.
Als mijn cyclus 28 dagen heeft moet ik 19 augustus weer ongi worden. Vorige keer was het 35 dagen dus het kan ook 26 augustus zijn..

We wachten nog 1 ongi af en dan gaan we proberen.... Ahhhhhh!! Spannend!!

Ben benieuwd of het gaat lukken en hoe lang het zal duren. I.v.m. mijn verhuizing zou t erg spannend zijn als t gelijk de  1e keer raak is. Weet dan nog niet of we al kunnen verhuizen (ons huis wordt gebouwd namelijk). Dat zou dus moeilijk zijn in ons geval omdat we bij een tante van mijn man logeren. Ik zie het niet zitten om daar te bevallen!!
Bij een 2e en 3e poging lopen we al minder 'risico'. De kans dat ons huis dan klaar is, is dan al groter.
Waarschijnlijk zijn er mensen die ons aanraden om het dan nog ff uit te stellen. Maar we willen dit al zooo lang dat 1 maand later starten wel degelijk uitmaakt! Zeker omdat we in ons achterhoofd hebben dat het misschien wel een hele tijd duurt voordat je zwanger raakt. We zijn er al heel lang mee bezig en het klinkt raar maar het verlangen naar een zwangerschap begint haast onhoudbaar te worden!! Mijn biologische klok slaat echt op tilt!!

Oke, het kan zijn dat het gelijk de 1e keer raak is, maar de kans is natuurlijk klein. Echt vervelend dat die stomme verhuizing het even zo spannend maakt. Van de andere kant dank ik ALS het de 1e keer raak zou zijn, moeten we eigenlijk echt hartstikke blij zijn, ondanks de misschien 'slechte timing'. Dan zien we wel hoe we t gaan oplossen.
 Loop hier echt de hele tijd mee rond. Ik kan niet wachten om te gaan proberen, wil het al zo ontzettend lang!!! Maar ik kan niet tegen die onzekerheid betreft het huis. Ik hoop hier geruster in te worden.
Moeilijk hoor!!

liefs Emma

Hoi Emma,

Misschien is het wel positief voor jullie dat jullie met die verhuizing bezig zijn! Dan zijn jullie gedachten misschien wat "minder"bij het verwekken!!! Ken veel mensen die al lange tijd bezig waren en tijdens een verhuizing juist in verwachting raakte!!! Dus wie weet meis!

Nou na alle rare klachten enz...voel ik me nu weer perfectly normaal! Vriendlief zei net: ga eens teste...gewoon voor de leuk...wie weet....Kan pas de 13de gaan voor een positieve test, maar ach...proberen kan geen kwaad! Dus test gedaan...maar helaas NEGATIEF! Ga er ook eigenlijk niet van uit dat ik nu al zwanger zou raken, maar ik had zulke vreemde klachten en mijn temp is ook al een aantal dagen stukke hoger! Laten we het zo zeggen...we hadden hoop, maar we verwachten het niet! Nu wachten op mijn rode duiveltjes...hoop dat ze vriendelijk zijnen niet al te heftig!

Heb net kaarten besteld voor de jonge ouders beurs via de jongegezinnen kortingspas. Nu 2 halen 1 betalen! Wie gaat er nog meer?

Liefs .........

Terug
Bovenaan