hopelijk wordt augustus een vruchtbare maand

hallo allemaal

Wat is het toch gezellig druk op het forum, leuk hoor om van iedereen de belevenissen te lezen, en je gaat echt met jullie meeleven.....

Mijn hond is weer helemaal de oude gelukkig, ondanks dat er gisteren 9 tanden getrokken zijn is hij weer helemaal in zijn element! Gelukkig maar.....

Ik ben vanmorgen druk geweest met boodschappen voor morgen, ( vieren de verjaardag van mijn man, ( pff wat klinkt dat ouwbollig zeg het woordje man, hihi)
En ik ben ook nog al weer op school geweest aangezien maandag mijn vakantie erop zit en ik weer flink aan de slag zal moeten met mijn nieuwe klas.
Maar goed heb er aan de ene kant wel weer zin in.

Emma:
Toch goed van je hoor dat je gaat proberen zwanger te worden. En als het inderdaad meteen de eerste keer raak is, is dat toch juist geweldig!!!!!! Tegen de tijd dat je dan daadwerkelijk moet bevallen is er vast wel oplossing gevonden mocht het huis dasn nog niet klaar zijn!! Succes in ieder geval.

Bieb:
Hoe staat het met de rode , zijn ze al gearriveerd???? Jij weet in ieder geval de spanning hier wel op te bouwen hoor!!!!!

Ik heb over drie dagen mijn NOD als het goed is. Ik voel nog niks bijzonders, geen ong. klachten of zwangerschapskwaaltjes, maar dat hebben ik anders ook niet dus ja.... nog even afwachten maar reken er eigenlijk niet op?! ( Stiekem heb je natuurlijk altijd een beetje hoop natuurlijk)

Iedereen nog een fijne dag.

quote: jessie80 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-08-2007 15:26:50'));

hallo allemaal

Wat is het toch gezellig druk op het forum, leuk hoor om van iedereen de belevenissen te lezen, en je gaat echt met jullie meeleven.....

Mijn hond is weer helemaal de oude gelukkig, ondanks dat er gisteren 9 tanden getrokken zijn is hij weer helemaal in zijn element! Gelukkig maar.....

Ik ben vanmorgen druk geweest met boodschappen voor morgen, ( vieren de verjaardag van mijn man, ( pff wat klinkt dat ouwbollig zeg het woordje man, hihi)
En ik ben ook nog al weer op school geweest aangezien maandag mijn vakantie erop zit en ik weer flink aan de slag zal moeten met mijn nieuwe klas.
Maar goed heb er aan de ene kant wel weer zin in.

Emma:
Toch goed van je hoor dat je gaat proberen zwanger te worden. En als het inderdaad meteen de eerste keer raak is, is dat toch juist geweldig!!!!!! Tegen de tijd dat je dan daadwerkelijk moet bevallen is er vast wel oplossing gevonden mocht het huis dasn nog niet klaar zijn!! Succes in ieder geval.

Bieb:
Hoe staat het met de rode , zijn ze al gearriveerd???? Jij weet in ieder geval de spanning hier wel op te bouwen hoor!!!!!

Ik heb over drie dagen mijn NOD als het goed is. Ik voel nog niks bijzonders, geen ong. klachten of zwangerschapskwaaltjes, maar dat hebben ik anders ook niet dus ja.... nog even afwachten maar reken er eigenlijk niet op?! ( Stiekem heb je natuurlijk altijd een beetje hoop natuurlijk)

Iedereen nog een fijne dag.

Fijn dat het goed gaat met je hond. Ben ook helemaal gek van dieren, heb nu 2 katten.

Vanmorgen ook druk bezig geweest, moest naar ziekenhuis met vriend voor controle voor zijn oogoperatie. Was op zich goed gelukkig, maar daar ben je dan wel weer een paar uur mee kwijt. Nouja, lekker dagje vrij genomen.

En om de spanning op te bouwen...ben nog steeds niet ong. Had vanmorgen natte plek (sorry voor de praat) en witte afscheiding, maar verder niets. Paar dagen geleden had ik dat trouwens ook al, maar verder niets. Heb besloten dat ik zo toch maar even een test ga halen, wil t nu weten ook!!!!

Vanavond meer nieuws!!

Hoi Bieb

Wat fijn voor je vriend en voor jou natuurlijk dat de controle goed was, das weer een zorgje minder dan he......
Wel spannend dat je gaat testen!!! ben heel benieuwd, hou ons wel op de hoogte he!!
Had je wel een regelamtige cyclus??

Kijk vanavond nog even of je al iets meer weet..

Groetjes

Hoi meiden,

Ik dacht; laat ik mijn bijsluiter van mijn nieuwe medicatie er nog eens bij nemen, want ik dacht dat ik daar iets had gelezen wat ik nu wel heel interresant vond.
Nou...
Staat er bij de bijwerkingen:
verder zijn vermeld: uitblijven van de menstruatie!

Ik heb vanmiddag dus gelijk mijn huisarts gebeld. Hij vertelde dat het dan inderdaad lastig was om zwanger te worden. Maar ik moest nog maar even afwachten.

Ohhh, das dus even een tegenvaller!

Maar ik had de 28e Juli veel helder slijm, dus kan ik toch een eisprong hebben gehad?
Sorry dat ik nu even "desperate" klink, maar nu hoop ik dus wel ongie te worden he! ( of zwanger natuurlijk)
Toch ben ik wel geduldig, want ik ga gewoon afwachten.

Bieb: Zo spannend joh! Nog steeds geen rd's? Al getest? Ben zo benieuwd...

Succes allemaal!

liefs Ken

@jessie: heb best regelmatige cyclus. Zit meestal rond 27/28 dagen.

@Ken; ik hoop toch voor je dat t snel lukt om zwanger te raken.    

ENne test ligt netjes in t kastje. Ga m zo doen, ben ef plas aan t verzamelen...durf ook niet zo goed...maar ga m zeker nog vanavond doen...

Hallo lieve meiden!!

Bieb!!
Oeeeehhh je maakt het echt super spannend!!   Heb je al getest!! ben zo benieuwd!!!

Ken!!
He wat vervelend nou dat de bijwerkingen nou net het uitblijven van de menstruatie zijn!! Bah!! Hoe lang moet je nu wachten van de huisarts?? (op je ongesteldheid)??
Misschien valt het allemaal reuze mee en wordt je gewoon vlot ongesteld, of ben je al lang en breed zwanger!! Ik hoop het voor je!!

Gipsy!!
Wie weet is de test de 13e wel positief!! Ik zou gewoon weer testen als de rode duiveltjes dan niet verschijnen!! Echt ontzettend spannend!!!

Emma!!
Ik weet zeker als je (hopelijk) in 1 keer zwanger raakt, dat alles goed gaat komen!! Jullie vinden er dan wel een oplossing voor!! maar ik snap heel goed dat het je bezig houdt!! Ik heb dat ook, ik maak me zorgen om mijn opleiding!! Mocht ik in 1 keer zwanger raken (wat ik natuurlijk heel graag wil) ben ik nog niet klaar voordat ik met verlof kan!! Maar ik weet ook zeker dat ik daar ook wel weer een oplossing voor vindt!!

Jessie!!
Fijn te horen dat alles weer goed is met je hondje!! Voor morgen alvast een hele fijne dag gewenst en de felicitaties!!

Mama Roos!!
Hahahahahahahahaha!! Nou gelukkig hoef ik niet met Harry Potter te klussen!!! Hahahaha!!

Mijn ongie is gelukkig over!! Ik denk dat ik vanavond alvast maar begin met klussen!! hihi!!!
Groetjes!!!

Hoi!!

Bedankt voor jullie reacties!! Doet me erg goed!!
Wat is t toch heerlijk dat we op dit forum alles kunnen delen. Mijn man (klinkt idd oubollig haha) wordt ondertussen 'gek'van me dat ik er constant over praat.. Maar hier kunnen we elkaar lekker gek maken.

XXX Emma

quote: ken26 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-08-2007 18:50:19'));

Hoi meiden,

Ik dacht; laat ik mijn bijsluiter van mijn nieuwe medicatie er nog eens bij nemen, want ik dacht dat ik daar iets had gelezen wat ik nu wel heel interresant vond.
Nou...
Staat er bij de bijwerkingen:
verder zijn vermeld: uitblijven van de menstruatie!

Ik heb vanmiddag dus gelijk mijn huisarts gebeld. Hij vertelde dat het dan inderdaad lastig was om zwanger te worden. Maar ik moest nog maar even afwachten.

Ohhh, das dus even een tegenvaller!

Maar ik had de 28e Juli veel helder slijm, dus kan ik toch een eisprong hebben gehad?
Sorry dat ik nu even "desperate" klink, maar nu hoop ik dus wel ongie te worden he! ( of zwanger natuurlijk)
Toch ben ik wel geduldig, want ik ga gewoon afwachten.

Bieb: Zo spannend joh! Nog steeds geen rd's? Al getest? Ben zo benieuwd...

Succes allemaal!

liefs Ken

Hoi Ken

wat vervelend van die medicatie!! Hoop idd dat je ongi wordt OF natuurlijk misschien al zwanger bent.
Moet je de medicatie lang slikken? (sorry als je dit misschien al verteld heb en ik het niet gelezen heb)
Heel veel succes met afwachten meid! ik hoop met je mee.

Emma

Terug
Bovenaan