hopelijk wordt augustus een vruchtbare maand

quote: sjors25 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-08-2007 19:31:52'));

Hoi Sjors!

Bedankt voor je reactie!! Doet me goed.

Heeeeeeeel veel plezier met klussen vanavond...haha

xx Emma

quote: bieb1408 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-08-2007 13:56:02'));

Hoi Bieb

Spannend spannend spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

xxemma

Test gaf aan: niet zwanger g**ver de g**ver. Misschien maak ik nog te weinig zwangerschapshormonen aan (hoop ik) of ik moet gewoon nog ongi worden. Grr normaal altijd stipt op tijd ongi,en nu kan ik er niet van op aan. Waarschijnlijk gewoon te veel mee bezig.
Balen dus, nouja afwachten maar, anders maandag nog een keer testen

Balen Bieb...
Maar misschien na het weekend nog een keer testen?
Succes!

He Bieb!!
Wat sh*t zeg!!! Misschien moet je nog paar dagen wachten!! wie weet heb je dan wel een positieve test!!
Ik hoop het voor je!!
Liefs.......

Hallo meiden!

Ik heb ook even een baalmomentje. Deze maand zouden we er echt voor gaan... krijg ik medicijnen: antibiotica die ik een week moet slikken en dan 4 weken met condoon moet doen omdat je anders een verhoogde kans hebt op een miskraam of een kindje met een beperking.

Natuurlijk volg je het advies op... en gaan we maar een maandje later voor het echie, maar had er echt zin in... gelukkig neemt de antibiotica maar 1 klusperiode af en mag 5 dagen voor mijn volgende eisprong weer.

Eigenlijk mag ik niet klagen, ik doe dat dan ook niet... maar een klein beetje baal ik toch!

Bieb: Wat balen zeg voor je! Maar zolang er geen rode duivels zijn? Misschien is het idd wel zo dat er nog te weinig zwangerschapshormoon in zit. En is het niet zo dat je het beste met je ochtendurine kan testen omdat daar alles nog het sterkst in zit (weet het niet zeker hoor).

Ken: Tja, medicijnen... Moet je de medicijnen structureel slikken of is het ook om een tijdelijk kwaaltje uit de weg te ruimen?

En Sjors: Klus ze!

Veel liefs!

Hee Bieb, nogmaals sterkte en ga je maar eens lekker uit leven vandaag!

en met die antibiotica, waarom mag jij niet klagen! Het is toch ook gewoon balen als je wilt gaan beginnen en je moet gaan wachten! Het is ntuurlijk geen ramp...maar evengoed balen!

Hier net mijn ei gehad! Maar voel me nu al zwanger haha....krijg mijn broek al niet meer dicht....kan natruurlijk nog helemaal niet! Maar heb echt het idee dat mijn buik opgeblezen is...en dan moet ik nog een klieine twee weken tot mijn NOD!
Om gek van te worden!

Roos

Goede morgen allemaal

Hoe is het met iedereen?

Miepzz: wat   vervelend van de medicijnen zeg. ALs je eenmaal besloten hebt er voor te gaan valt het natiuurlijk tegen als je nog een maand moet wachten, maar aan de andere kant is het wel beter natuurlijk want stel dat het raak zou zijn en je zou zweanger zijn van een kindje dat niet gezond is, dat zou ook moeilijk zijn natuurlijk!

Sjors: Hoe bevalt het klussen? Voelt het anders dan eerst of niet??

Bieb: Wat shit voor je die uitslag van die test. Maar als je inderdaad altijd mooi op tijd bent is het misschien zo dat de test het gewoon nog niet kon laten zien... Even afwachten dus nog en ik blijf duimen voor je hoor!!!!

Ken: wat irritant dat het een bijwerking van jemedicijnen is dat de rode  uit kunnen blijven, dan weet je dus eigenlijk niet waar je aan toe bent, lijkt me heel moeilijk. Moet je die medicijnen lang gebruiken of niet??

NOu hier zijn de eerste tekenen van de aanstormende rode  ook verschenen. Heb nu steken in mijn buik, wat meestal een voorteken is. VErwacht dus dat ze vandaag of morgen wel zullen opduiken, helaas!!!
We hebben vandaag de verjaardag van mijn mannetje en we hadden het heel leuk gevonden om vandaag goed nieuws te kunnen vertellen, maar dat zit er dus nu na drie rondes waarschijnlijk weer niet in. Nou op naar ronde vier denken we dan maar, grrrrrr

Iedereen een prettige dag verder en tot snel

GRoetjes

Terug
Bovenaan