Goede morgen allemaal
Hoe is het met iedereen?
Miepzz: wat vervelend van de medicijnen zeg. ALs je eenmaal besloten hebt er voor te gaan valt het natiuurlijk tegen als je nog een maand moet wachten, maar aan de andere kant is het wel beter natuurlijk want stel dat het raak zou zijn en je zou zweanger zijn van een kindje dat niet gezond is, dat zou ook moeilijk zijn natuurlijk!
Sjors: Hoe bevalt het klussen? Voelt het anders dan eerst of niet??
Bieb: Wat shit voor je die uitslag van die test. Maar als je inderdaad altijd mooi op tijd bent is het misschien zo dat de test het gewoon nog niet kon laten zien... Even afwachten dus nog en ik blijf duimen voor je hoor!!!!
Ken: wat irritant dat het een bijwerking van jemedicijnen is dat de rode uit kunnen blijven, dan weet je dus eigenlijk niet waar je aan toe bent, lijkt me heel moeilijk. Moet je die medicijnen lang gebruiken of niet??
NOu hier zijn de eerste tekenen van de aanstormende rode ook verschenen. Heb nu steken in mijn buik, wat meestal een voorteken is. VErwacht dus dat ze vandaag of morgen wel zullen opduiken, helaas!!!
We hebben vandaag de verjaardag van mijn mannetje en we hadden het heel leuk gevonden om vandaag goed nieuws te kunnen vertellen, maar dat zit er dus nu na drie rondes waarschijnlijk weer niet in. Nou op naar ronde vier denken we dan maar, grrrrrr
Iedereen een prettige dag verder en tot snel
GRoetjes