hopelijk wordt augustus een vruchtbare maand

Hey meiden,

Mammaroos: hahaha...herkenbaar gevoel...lekker dat je kunt beginnen he! Goed je ei geklutst!hahaha

Miepzzz: rot zeg...nou je mag zekers balen!!!Leef met je mee!

Bieb: Misschien hadden we beide te weinig hormoon in ons plasje! Wanneer heb jij je NOD?

Verders iedereen suc6 en vee;l plezier met klussen!

Liefs............

Hoi hoi,

Hé Bieb, das echt flink balen! Maar ook ik denk dat je misschien over een paar dagen nog eens moet testen, want wat ik overal lees, is dat je ook net te vroeg kan hebben getest. Ik hoop voor je dat je rd's uitblijven!

Miepzzz: Jee man, das ook een tegenvaller, wil je nu zó graag, kan het niet door de antibiotica!
Ik hoop dat je dan snel opgeknapt bent om er daarna direct aan te beginnen!

Nou, ik heb al vanaf mijn 18e verhoogde bloeddruk. Daar slik ik iedere dag medicijnen voor. Nu ben ik half Juli naar de gyneacoloog geweest om te laten weten dat ik zwanger wilde worden. Ik moest dan wel overstappen op andere medicatie. Van de medicatie die ik op dit moment  slik, is bekend dat deze niet schadelijk is voor het kindje. Deze tabletten zal ik dus tijdens de gehele zwangerschap moeten slikken.  

Ik voel nog steeds geen ongie opkomen...
Van mijn huisarts moet ik nog even afwachten, hij vertelde niet hoelang. (das duidelijk he?)
Maar dat ga ik gewoon braaf doen, d'r zit weinig anders op.

Alle anderen: Heel veel succes met afwachten, klussen en afwachten!

Liefs Ken

@gipsy D: had mijn NOD 9-8 (zou ook 8-8 kunnen zijn hoor)

Bedankt meiden voor de steun. Hier nog steeds geen rd-tjes. Heb nog hoop dus.Als ik ze t weekend niet krijg (en dat hoop ik natuurlijk)  dan ga ik maandag testen.
Heb de digitale test van clear blue gebruikt en daar staat dat je op elk moment van de dag kan testen. Heb wel eerst in potje geplast en van daaruit getest. Maar dat kon volgens beschrijving.....

ga nu maar s in tuin werken, even gedachten verzetten.

Hoe doen jullie dat trouwens? Wil altijd reactie op iedereen teruggeven, maar als ik dat doe dan zie ik de vorige berichtjes niet meer, en dan vergeet ik wie wat heeft geschreven. Zou dus eigenlijk 2x de site moeten openen...

Hoi hoi!!

Zo wat een weertje!! Als dit zo voortzet heb ik lekker weer in de vakantie (nog 5 dagen werken en dan heb ik vakantie) !! Lijkt mij een goed plan, dat mooie weer!!
Vandaag zijn mijn jonge katjes het huis uit gegaan :-(     .... (ik had een nestje van 4 kitties)!!   Echt raar hoor!! Ook al slopen ze alles in je huis, je hecht je er toch aan!! Ze waren zo schattig!! Bah!! niets aan!! Ik ga moeder poes deze week maar flink verwennen en vertroetelen, dat heeft ze wel verdiend!!

Zo, maar hoe is het met jullie??

Miepzzz!!
Wat vervelend zeg dat je nog een maand moet wachten!! Ik had ook vreselijk gebaald!! Als je eenmaal besloten hebt om zwanger te raken, dan wil je het ook direct gaan proberen!! Ik hoop dat je snel weer beter bent!!!

Bieb!!
Hoe is het met je meid?? Nog steeds geen rode duivels lees ik hier boven!! Ik zou ook zeker maandag gaan testen als ze dan nog niet verschenen zijn!! Mijn duimen draaien overuren voor je!! Succes!!!

Mama Roos!!
Erg he lijkt mij??!! 2 weken wachten!! Spannend hoor!!

Jessie!!
Gefeliciteerd met je man!!! Met dit mooie weer kon je de verjaardag heerlijk buiten vieren, of niet!! Scheelt je weer een hoop rotzooi!! hihi!!
Misschien hoef je wel helemaal niet door naar ronde 4 en ben je toch zwanger??!! Krampjes en voortekenen van de ongesteldheid kunnen ook tekenen zijn van een zwangerschap!! Ik hoop het voor je!! En duim uiteraard keihard!! (wie weet wordt het een iets verlaat verjaardagskado voor je man, zou toch geweldig zijn)!!

Gipsy!!
Hoe is het met jou?? Nog steeds van die rare klachtjes?? En zijn de duivels weg gebleven?? Echt spannend!! ga je maandag testen als ze nog niet gearriveerd zijn?? Ook voor jou draaien de duimen door!!

Ken!!
Echt balen dat je nu niet weet waar je aan toe bent!! ik hoop voor je dat je snel meer duidelijkheid hebt!!

Liefs.......

ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heb vanmorgen getest, kon niet langer wachten, en een dikke vette zwanger!!!!!!!!!!!!

Ben zo blij, en ook nog in de 1e ronde!!!!!!!!!!!

glitters voor iedereen

***************                   ****************** ********************* ************************

Jaaaaaaa!!!!! BIEB!!! GEFELICITEERD!!!!!  
Echt super nieuws op de vroege zondagmorgen!
Geniet nu van het moment en van je zwangerschap!

Ohhh man, ik ben zelfs blij, moet je nagaan als ik zelf zwanger zou zijn!

Liefs Ken

Dank je wel. Kan t ook nog amper geloven!!! Heb een eigen topic geopend, kon t niet laten!!!!

Ik hoop zo dat t bij jullie ook snel gaat lukken!!!

Hoi Bieb

GEFEICITEERD!!!!!!!!!! Goed gedaan hoor!!!!!!!!! Was je dus toch gewoon te vroeg met testen van de week en heeft het duimen draaien van ons allemaal toch geholpen!!!

Geniet er lekker van!!!!!!!

Terug
Bovenaan