hopelijk wordt augustus een vruchtbare maand

WAUW!!!! GEFELICITEERD Bieb!!!!!!JEEEHHHHHHH!!!

En ik heb wat glitters opgevangen,dus wie weet..............

Goed zeg en dat in de eerste keer!!!!!

Geniet ervan meis!

Liefs...............

BIEB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat fantastisch nieuws!!!!!! Gefeliciteerd!!! Ik ben zo blij voor je!! In de eerste keer direct raak, echt geweldig!! Geniet lekker van je zwangerschap!! En ik wens je al het goeds!!!
Augustus is dus een vruchtbare maand!! Nu maar hopen dat wij snel mogen volgen!! Ik heb de glitertjes ontvangen!!
Laat je af en toe nog eventjes weten hoe het met je gaat en met je kleine beebje??
Nogmaals gefeliciteerd!!
Liefs............

Dank voor de felicitaties. Ik hoop dat t bij jullie nu ook snel gaat lukken. Ik heb super glitters gestrooid, hopen dat t helpt.

En ik kom zeker nog eens snuffelen

Succes allemaal!!!

Hallo lieve meiden!!

Zo na het goede nieuws van Bieb heb ik er helemaal zin in!! Ben al druk aan de klus (hihihi)!! Mijn ei komt als het goed is volgende week ergens, maar dat kan mij niets schelen!! Mijn zin in s*ks is wel met 100% gestegen!! Mijn vriend is echt helemaal gelukkig!! Ik ga denk ik gewoon om de dag vrijen (of vaker natuurlijk als ik/ wij  zin heb) tot dat mijn ei geweest is (en dan gewoon wanneer we zin hebben natuurlijk)!! Hopelijk is het voor ons allemaal ook raak in augustus!! Maar goede moed heb ik zeker!!!

Bieb!!
Hoe is het met je meid?? Al een beetje van de schrik bekomen??

Gipsy, Jessie!!!
Zijn de duivels al verschenen?? Spannend!! Gaat er ook iemand testen vandaag???

Ken!!
Hoe is het met jou?? Zijn er bij jou al tekenen van ongie?? Hoop echt dat je snel meer duidelijkheid hebt!!!

Voor alle meiden een fijne dag!! Misschien spreek ik jullie vanavond!!
Kus......

Heey Sjors,

Fantastisch he van BIeb! Dat is super nieuws!

Vandaag is mijn NOD, maar nog geen RD!!! Wel de zeurende pijn in rug buik en benen. Net nog even gekeken, maar nog niks. Had vorige week een test gedaan, maar was negatief(wel te vroeg getest). Ga er vanuit dat het dus deze keer niet is gelukt, maar als de RD's er lang over doen....dan ga ik nogmaals testen! Want die Bieb geeft ons toch weer hoop

Jij lekker veel en goed en diepklusplezier!!!!

Liefs................

Hoi

ik heb ook dat gevoel dat het allemaal toch kan de eerste keer, dankzij Bieb. Ik ben dus ook voor de eerste ronde bezig en als het bij haar lukt.... waarom niet bij mij of bij jullie? Nou ja, je weet het natuurlijk nooit, maar ik hoop gewoon zo dat wij ook snel zwanger zijn!

liefs Eef

quote: sjors25 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-08-2007 11:35:07'));

Hallo lieve meiden!!
 Bieb!!
Hoe is het met je meid?? Al een beetje van de schrik bekomen??

Ben al beetje bekomen ja haha. Heb vanmorgen al huisarts gebeld, maar kan pas met 12 weken terecht, duurt wel lang hoor. Via een andere topic werd ik er al op gewezen dat ik zelf een verloskunidige evt. kan gaan bellen. Nouja, kan dat altijd proberen natuurlijk.
Gisteravond had ik beetje bruine afscheiding, dus schrok me rot. Maar volgens assistente kon dit geen kwaad, en kon zelfs over 2 weken ook nog gebeuren. Las hier ook al dat meer vrouwen dat hebben. Het is wel raar hoor, zo opeens zwanger, en natuurlijk zo snel. Vindt t ook wel eng hoor.
Ben blij dat ik t in ieder geval met jullie kan delen, en hoop natuurlijk dat iedereen zsm zwanger is!!!

hier nog wat extra glitters
********************************* enz

Hallo allemaal,

Het is wel leuk om te kletsen met meiden die ook proberen zwanger te raken.. Ik ben ook gestopt met de pil en wij willen ook voor ons eerste kindje gaan.. Ben in juli gestopt met de pil en begonnen met foliumzuur en wacht nu nog op mijn ongesteldheid.. Spannende tijd dus.. Maar ga er maar niet van uit dat het direct raak is (diep in mijn hart natuurlijk wel)
Groetjes Susan

Terug
Bovenaan