A
Anoniem
Guest
Hoi meiden!
Ja joh, echt supernieuws van Bieb!
Ik heb gisteren ook getest, maar ik ben (nog) niet zwanger...
Maar eigenlijk heb ik nog steeds hoop, want vandaag zat er een heel klein beetje helderrood bloed op het wc papiertje.(sorry, misschien wat vieze praat)
Ze zeggen toch dat een hele lichte bloeding ook met een zwangerschap te maken kan hebben? M'n broek gaat ook ineens moeilijker dicht. Maar soms denk ik; nergens aan denken, want het is misschien helemaal niet zo!
Ik heb me voorgenomen om, als mijn ongie niet doorzet volgende week nog eens te testen. (Ik durf niet meer zo snel te testen, of er moeten opeens heel duidelijke signalen zijn)
Ik heb nu wel steeds een positief gevoel, nu zeker na het nieuws van Bieb!
Gipsyd: Ook voor jou spannend! Hoop voor je dat de rd's uitblijven!
Alle meiden: veel succes, ook met het afwachten op de NOD!
Liefs Ken
Ja joh, echt supernieuws van Bieb!
Ik heb gisteren ook getest, maar ik ben (nog) niet zwanger...
Maar eigenlijk heb ik nog steeds hoop, want vandaag zat er een heel klein beetje helderrood bloed op het wc papiertje.(sorry, misschien wat vieze praat)
Ze zeggen toch dat een hele lichte bloeding ook met een zwangerschap te maken kan hebben? M'n broek gaat ook ineens moeilijker dicht. Maar soms denk ik; nergens aan denken, want het is misschien helemaal niet zo!
Ik heb me voorgenomen om, als mijn ongie niet doorzet volgende week nog eens te testen. (Ik durf niet meer zo snel te testen, of er moeten opeens heel duidelijke signalen zijn)
Ik heb nu wel steeds een positief gevoel, nu zeker na het nieuws van Bieb!
Gipsyd: Ook voor jou spannend! Hoop voor je dat de rd's uitblijven!
Alle meiden: veel succes, ook met het afwachten op de NOD!
Liefs Ken