hopelijk wordt augustus een vruchtbare maand

Hoi meiden!

Ja joh, echt supernieuws van Bieb!

Ik heb gisteren ook getest, maar ik ben (nog) niet zwanger...
Maar eigenlijk heb ik nog steeds hoop, want vandaag zat er een heel klein beetje helderrood bloed op het wc papiertje.(sorry, misschien wat vieze praat)
Ze zeggen toch dat een hele lichte bloeding ook met een zwangerschap te maken kan hebben? M'n broek gaat ook ineens moeilijker dicht. Maar soms denk ik; nergens aan denken, want het is misschien helemaal niet zo!
Ik heb me voorgenomen om, als mijn ongie niet doorzet volgende week nog eens te testen. (Ik durf niet meer zo snel te testen, of er moeten opeens heel duidelijke signalen zijn)
Ik heb nu wel steeds een positief gevoel, nu zeker na het nieuws van Bieb!

Gipsyd: Ook voor jou spannend! Hoop voor je dat de rd's uitblijven!

Alle meiden: veel succes, ook met het afwachten op de NOD!

Liefs Ken  

Hoi Ken,

Nou gelijk heb je...en idd na het super goede nieuws van Bieb houden we hoop! Zolang onze rd's uitblijven.....

Had jij ook al je NOD? Ik vandaag! Heb hetzelfde voorgenomen als jou...als dat lukt...als er geen rd's verschijnen dan eind van de week weer een test!

Spannend meid en hou mij en de andere op de hoogte!

Liefs............

Hoi Gipsyd, en alle anderen natuurlijk,

Ik ben uitgegaan van 29 Juli (die dag(en) was ik erg vruchtbaar
(volgens mijn slijm toch...)
Voor die tijd hebben we nooit onbeschermd gevreeen.
Ik dacht; 2 weken later kan ik misschien wel al testen dan, maar nee, helaas...
Dat wordt spannend dan, volgende week!

Hebben jullie dat mooie filmpje al gezien dat hier op het forum staat?
Echt héél mooi!
Ze kunnen het niet beter uitleggen...

liefs...

Dag lieve meiden,

Na een lange vakantie ben ik vandaag weer back in town!
Heb nog niet alles gelezen, maar volgens mij zijn er een aantal  meiden  zwanger geraakt!
Meiden: Gefeliciteerd! Ik vind het echt helemaal SUPERRRR voor jullie.

Bij mij is juli niet echt (echt niet ha ha) vruchtbaar geweest. Augustus zijn we de tweede ronde ingegaan en ben nu in afwachting.
Leuk om weer op het forum te zijn!

x Fabienne

Heey meiden,

Nog steeds geen ongi.......

Fabienne...spannend nu in afwachting...jammer van de 1ste ronde, maar nu weer lekker aan de klus voor ronde 2!

En Ken, mijn vruchtbaarste dag was ook 29 juli!! LACHUH!

Wel krampjes in mijn buik en rug, maar verders nemen de pijntjes wat af!

Hou jullie op de hoogte!

liefs............

hallo allemaal

Het was even stil rond me maar ik was druk met werken vandaar.
Ik weet het nu helemaal niet meer hoor. Ik heb een cyclus gehad van 25 en 27 dagen. Als het dezew cyclus 25 dagen zou zijn zou ik gisteren ongi moeten worden, bij 27 dagen dus morgen....... Had zondag wel war bruine afscheiding, en ook gisteren en vandaag, maar het is vrij minimaal en dus bij lange na geen ongi. Terwijl ik anders echt geen drie dagen last heb van kleine beetjes afscheiding!!! GRRRRRRRR!!!!!

Wat kan een menselijk lichaam toch ingewikkeld in elkaar zitten, ik zou nu liever gewoon ongi worden, dan is het tenminste duidelijk. Mijn gevoel zegt namelijk dat het te veel afscheiding is voor een zwangerschap, maar juist weer veel te weinig voor een ongi....

Nou ja sorry dat ik jullie hiermee lastig val...... maar soms weet je het gewoon ff niet meer en is het fijn het even van je af te "praten". Hoop maar dat  ik morgen gewoon duidelijk  een ongi  want dit is niet leuk meer.........

Groetjes Jessie  

Hallo,

Ik weet niet hoor...

Had gisteren een heel klein beetje bruine afscheiding, vandaag  iets meer, maar dan rood.
Wordt ik hier nu ongesteld?
Voel helemaal geen krampen ofzo, heb nergens last van...
Zou fijn zijn als ik ongie wordt, want dan heb ik eindelijk duidelijkheid, maar ik was nu opeens zo positief geworden dat ik weleens zwanger zou kunnen zijn.
Tja, morgen weet ik meer, als mijn ongie doorzet.
Als dat zo is, gaan we voor ronde 2.
Maar ja... wanneer is dan mijn vruchtbare dag? Zie daar nu maar eens een touw aan vast te knopen. Heb echt geen idee. Dat wordt dan om de dag klussen tot we er zeker van zijn dat ie geweest is.

Spannend Gipsyd! Jij nog niet ongesteld? Welke dag ga jij testen? Ben echt benieuwd zeg!

Allemaal nogmaals succes meiden!

Liefs ken

Precies Jessie!

Duidelijkheid is wel fijn!
Lees nu net je berichtje.
Wat zit een vrouwelijk lichaam toch raar in elkaar.
Effe afwachten maar weer...

Terug
Bovenaan