hopelijk wordt augustus een vruchtbare maand

Hoi

weet je wat ik me afvroeg... zijn jullie ook wel eens bang om zwanger te worden?
Ik heb al veel gelezen op het zwanger-zijn forum en voor sommige meiden is het zwanger zijn niet alleen maar leuk... je kunt best veel klachten hebben, zoals misselijkheid en oververmoeidheid en last van je hormonen.
En dan is er (bij mij) ook nog de angst: zal het wel gezond zijn? Gaat het wel goed, doe ik het goed?

Nou ja,  meestal wil ik gewoon heel graag zwanger worden, maar soms beangstigt het me ook een beetje.
Zijn jullie altijd helemaal zeker van je zaak?

Ik hoor wel dat je de meeste klachten van het zwanger zijn meteen vergeet als je een babietje hebt, maar ik zie er soms best tegenop!

xx eefje

Hoi hoi,

Nog niet onge, maar nu ook een ienie beetje bruine troep zeg maar.....lijkt een beetje op mijn laatste onge dagen, allleen dan in mindere mate. Zit ook met het probleem...als dit mijn onge moet zijn...hoe moet ik dan mijn vruchtbare dagen rekenenen etc...wat een gedoe allemaal.

Mijn mannetje en ik hadden voorgenomen ons as weekend te tesetn als er niks verders doorzet, maar ik weet niet of ik dat geduld heb. Zit nu al om de 10 min. op toilet in mijn broekie te kijken..hahahahha.

En bang zijn....ja meiden...ik ben ook weleens bang om zwanger te worden. Maar dan ook van: zou alles goed gaan, zou het gezond zijn, zal ik me goed voelen of word ik beroerd en dan nog niet eens dezoregn die er allemaal gaan komen....Maar ik WIL HEEL GRAAG zwanger worden!!!!!!!! Ik denk dat iedereen deze angsten wel heeft. Vrij normaal lijkt mij.

Nou lieve dames we houden vol en hopen dat we gauw goede nieuwsjes kunnen uitdelen.

Liefs.................

Hallo meiden!!

Fabienne!!
Welkom terug!! Heb je een lekkere vakantie gehad?? Jammer dat je niet zwanger bent geraakt in juli!! Dus nu op naar de tweede ronde!! Mag je al weer bijna aan de klus?? Ik hoop dat augustus een vruchtbare maand wordt voor ons allemaal!!

Ken, Jessie  en Gipsy!!
Jeetje meiden, wat spannend allemaal!! Ik hoop zo voor jullie dat de ongie niet doorzet en dat jullie zwanger zijn!! Knap dat jullie zo lang kunnen wachten met testen zeg!! Vervelend he?? dat je lichaam je soms zo voor de gek kan houden!! Mijn duimen draaien voor jullie meiden!!

Eefje!!
Ik heb dat ook wel eens hoor, bang zijn voor de zwangerschap!! bij mij is het dan niet zozeer over eventuele misselijkheid of rot voelen, maar meer de twijfel of ik het allemaal wel kan, het  moeder zijn.. Maar ook ik wil echt SUPER graag zwanger worden!! Ik hoop zo dat het snel lukt!!
Wanneer is jou nod eigenlijk?? Zit je nu in de klusperiode of ben je op je nod aan t wachten??

Weltrusten meiden!!

liefs.......

Hoi,

Over die angsten tijdens een zwangerschap! Ik denk dat die er bij horen...mar het is belangrijk dat je vooral geniet!
Behalve gezond leven heb je weinig invloed op de gezondheid van je ongeboren kindje! Daar kun je je wel heel durk om maken, maar daar wordt je kindje niet gezonder van!
Ik heb supergezond geleefd tijdens mijn zwangerschap, maar toch heeft mijn zoontje en afwijking aan zijn hartje! Vier dagen na zijn geboorte had hij een hartslag van 300/minuut! Dat is nu onder conrtole middels medicijjnen. Maar wat ik wil zeggen, je moet het gewoon allemaal over je heen laten komen van iedere fase lekker genieten!

En of je een goede moeder zult zijn? Vraag je eerst af wat een goede moeder voor jou is? Wanneer ben je dat! Bovendien heb ik ervaren dat er zoveel oergevoelens naar boven komen als je een kindje hebt dat je veeel meer kunt dan dat je dacht!

verder begin ik het nu allemaal wel erg spannend te vinden....
Gisteren zou mijn innstelling geweest moeten zijn (mocht ik zwanger zijn) en warempel ik verloor wat bloed! heb een opgeblazen buik en ongi gevoel! Verder komt er melk uit mijn borsten....hahah Maar ik moet nog een week wachten ! help

Roos

Helaas helaas........de RD's zijn gekomen!!!! Het is niet veel, maar wel duidelijk. Het voelt deze keer wel anders aan zeg maar.... Op naar ronde twee!

ROOS: wat spannend...het lijkt er wel op dat je zwanger bent..he.....

Wat fijn om toch iemand met ervaring te hebben in ons topic, Roos, je hebt me een goed gevoel gegeven wat beterft angsten en mama worden!

En andere dames nog nieuws???????????

Liefs...........

hoi   van allemaal...

ik ben lilian en ik was zwanger... van mijn lieve tweeling storm en daan... maar bij   24 wkn   kreeg ik een vroeggeboorte..
Ze zijn geboren op 20-07-2007 veel te vroeg helaas maar alles zat erop en eraan, ze waren zo mooi....
We zullen ze ook nooit vergeten zij zijn onze eerstgeboorne lieve mooie zoontjes.. Storm en Daan.
Maar toch wil ik weer zwanger zijn   want we willen zo graag meer kinderen, dus ik moet nog ongesteld worden maar ik kan ook alweer zwanger zijn ... maar ik verwacht t nog niet eigenlijk [om mezelf te beschermen tegen dat ik toch ongesteld word  ]maar t liefst zou ik ,nu alweer zwanger zijn   van een broertje of zusje   van storm en daan.

Jeetje, lilian!
Wat een heftig verhaal! En nog zo kort geleden...
Weten ze wat de oorzaak van de vroeggeboorte is geweest?
heel veel sterkte met het verwerken en veel succes met het opnieuw zwanger worden van een brusje van je mooie twins!

Roos

hoi mamaroos

Ja ik ben gisteren op controle geweest in zkhs, maar er was niks   aan de hand met storm en daan , ze waren 100% ok en met t vruchtwater en de placenta was ook alles   goed,[die hadden ze op kweek gezet]
Maar het grootste probleem met tweeling geboortes is vroeggeboortes....
Ik was bijna 6 mnd   en dat is t zelfde als een baby   van 8 mnd... en t was mijn eerste x zwanger .. ze zeggen ook je kan beter de 2e x een tweeling krijgen[net alsof je dat in de hand hebt..] want dan is je lichaam gewend aan t zwanger zijn....
Dan weet de baarmoeder dat zij uitzet.... en bij mij was t   :dan denkt je lichaam t word te groot en dan beginnen gewoon de weeen ....
en dan is er geen stoppen aan of je lichaam moet t zelf stoppen en soms word er 1 geboren en meestal allebij...heel soms stoppen de weeen en dan kan je met platliggen nog wat rekken maar bij mij zetten t door...en   mij zoontjes werden geboren....

gr lilian

Terug
Bovenaan