hopelijk wordt augustus een vruchtbare maand

Hallo!!

Zo, ik ben uit de nachtdienst!! Heerlijk!! Heb na het tandarts bezoekje (gelukkig geen gaatjes) maar een paar uurtjes geslapen!! Ik ben nu echt zo duf als een konijn!! hahaha!!
Ik ga zo lekker eventjes harlopen!! Misschien knap ik daar een beetje van op!!

Gipsy!
Oooh wat spannend!! Nog maar 4 dagen de pil!! Ga je dan eerst ook nog ontpillen of mag het kindje direct komen?? Ik heb net als jij, ook regelmatig een moment van twijfel!! Wil ik echt al in augustus beginnen?? hoe zal mijn werk reageren (als het snel raak is)?? hoe reageert mijn omgeving?? vinden ze me niet te jong?? kan ik het financieel allemaal bolwerken?? ben ik er echt wel aan toe?? Ik kan soms wel helemaal gek worden van mijzelf!! Maar als ik echt heel eerlijk op mijn gevoel af ga, wil ik toch heel graag moeder worden!! En ik heb net als jij al een hele tijd een kinder wens!! Augustus was voor mij echt de maand waarvan ik dacht, tot zo lang kan ik nog wachten!! En ik moet natuurlijk ook maar afwachten of het lukt om zwanger te worden!! Er zijn een aantal mensen in mijn familie, waarvan het heel moeilijk is geweest om zwanger te raken!! Ik houd er dus rekening mee dat hij bij mij en mijn vriend ook wel een hele poos kan duren voordat het raak is!!
Ps: enn wat toevallig dat jij ook in de zorg werkt!! nu zijn het er al 4 uit ons clubje!!

Ik heb zo net de huisarts gebeld en een afspraak gemaakt op 23 juli!! Dan gaat de spiraal er uit!! Kijk er wel echt mega tegen op!! Hoop echt dat het minder pijnlijk is dan inbrengen!! Heeft een van jullie hier misschienn ervaring mee??

liefs Sjors...

Hoi allemaal,

Ik ben ook net gestopt met de pil, 28 juni de laatste gslikt. Heb 10 jaar de pil geslikt en ben benieuwd hoe mijn cyclus gaat verlopen. Wij hebben al wel besloten er gelijk voor te gaan. Nu maar hopen dat het de eerste keer raak is . Zal vast wel niet.

Ook ik werk in de zorg! Gezellie, ik werk in het ziekenhuis op de kraam en verlosafdeling. Bij mij kriebelt het al ontzettend lang, maar dat is niet zo gek met al die zwangeren en baby's op de afdeling.

Ik wens iedereen veel succes!!!!!

Hoi Sjors (en ofcourse de rest)

Wij gaan er meteen voor!!! hahaha.....Nee ga niet eerst ontpillen. We zien het wel. Mijn vriendin is drie maanden geleden gestopt met de pil en nu 6 weken zwanger. Hoop dat ik ook zo snel zwanger wordt. Anderzijds...mag het ook wel even duren om aan het idee te wennen. We gaan nog op vakantie, dus heb ook zoiets van "lekker genieten". Niemand weet het van ons, alleen mijn beste vriendin en jullie!!

Heb al een klein pakje gekocht...gewoon omdat het goed voelde.Hahah, raar hoor allemaal.....Wil de hele dag op internet kijken en zoeken naar tips etc, maar wil ook wel even rust in mijn hoofd. op een of andere manier krijg ik die rust nog niet te pakken.

OOh 28 juli is ook al snel. Lijkt me wel een naar gevoel voor je om dat spiraaltje eruit te halen. Maar het moet he meis.

Rust ff lekker uit .....

liefs............

Ik heb geen ervaring met het verwijderen van een spiraaltje.
Het plaatsen lijkt me ook al niet prettig, dus dat is voor mij een reden om er niet aan te beginnen.
Watje he?

Ik denk dat als ik weer voor anticonceptie moet kiezen weer voor de pil ga.
Het is me altijd goed bevallen.
Nu mag ik natuurlijk ook niet klagen met mijn cyclys na het stoppen.

Maar voorlopig voor mij even geen pil, ook zonder bevalt me prima

Hallo!!

Het inbrengen van de spiraal was idd erg vervelend!! Maar daar na heb ik eigenlijk nooit geen last gehad!! ik vond het echt ideaal!! Hoefde nooit om de pil te denken, kon m dus ook niet vergeten!!
Ik heb wel een hele tijd de pil geslikt, maar kon niet zo goed tegen de hormonen!! Werd telkens twee keer per maand ongesteld en kon vanuit keihard lachen ineens keihard janken!! Echt heel irritant!!
Wat voor anticonceptie ik straks ga gebruiken weet ik niet, ik denk gewoon het condoom!! Het heeft mij altijd heel erg leuk geleken om  (als ik ze kan krijgen) kinderen kort achter elkaar te krijgen!! dus dan is het condoom eigenlijk prima!! Maar ja je hebt het niet voor het zeggen hoe het loopt!! Dus dan zien we tegen die tijd wel weer!!

Hoi Pinkie!! Welkom!! Voor jou hoop ik uiteraard ook dat je heel snel zwanger bent!! Wanneer is je nod?? Spannend hoor dat je al begonnen bent!!

Ik wou nog even zeggen dat ik het echt heel leuk vind om zo met jullie te kletsen!! mijn omgeving weet niet dat ik in augustus begin!! Ik zit er helemaal vol van, en ben echt blij dat ik er met jullie over kan praten!! Thanks!!!

Ga, nu lekker Harry Potter kijken!! Fijne avond!!

Ja leuk he om zo te kletsen en samen deze spannende tijd te beleven!

Ik heb ook nog nooit een spiraaltje gehad! De pil is altijd goed bevallen. voor mijn eerste kindje heb ik  eerst ook een paar maanden ontpilt! Gewoon voor mijn eigen gevoel. Ik wilde dat mijn   lichaam weer even het allemaal zelf kon doen.

Na ons eerste kindje hebben we condooms gebruikt (nu nog dus).
En dadelijk mogen die dingen weer de kast in...JOEPIE!

Janneke

quote: sjors25 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-07-2007 18:19:47'));

Hoi!!heb even problemen gehadv met internet, vandaar niet meer gereageerd. Ik moet officieel volgende dinsdag ongi worden maar nu ik de pil niet meer slik heb ik geen idee wanneer ik ongi word. Geen idee dus wanneer ik vruchtbaar ben...
Afwachten allemaal. hoop in ieder geval wel dat ik ongi word.  Twee vriendinnen zijn al paar  maanden aan t wachten erop.
liefs, emma
p.s. Welkom aan de nieuwe meiden!!

Hallo meiden!!

Mickey!!
Heb je lekker gewerkt vandaag?? Ik heb inmiddels mijn slaap uit!! de enige dag in de week met mooi weer, lig ik te slapen!! Hmmm, zonde!! hahahah!!
Ik heb ook even getracht mijn nod uit te rekenen!! Heb de langste cycles maar aangehouden van 39 dagen!! En dan kom ik ook precies uit op 9 augustus!! hahaha!! Nou als dat niet toevallig is??!!

Fabienne en Emma?? Wanneer is jullie nod??

Ik heb deze keer maar twee nachtdiensten (werk voor een andere collega)!! Dus ben er morgen gelukkig al weer uit!! ik zit morgen vroeg direct naar mijn werk in de tandarts stoel!! Bah bah bah!! Ik heb nog nooit een gaatje gehad of iets dergelijks, maar blijf het altijd doodeng vinden die tandarts!!
En dan ga ik direct de huisarts bellen voor een afspraak, voor het verwijderen van de spiraal!! Ben zo benieuwd wanneer die er uit kan!! Spannend!!

Zo, nu ga ik eerst even een hapje eten!! Tot snel!!

liefs........

Hoi meiden,

Ik ben bang dat ik jullie moet verlaten.
Vandaag heb ik een gesprek gehad over de opleiding.
Het gaat 1 jaar duren.
In augustus voor een kleintje gaan is dus waarschijnlijk wat te vroeg.
In het gunstigste geval als ik vrij snel zwanger ben ben ik nog voordat de opleiding af is gelopen uitgerekend.
Het is dus verstandiger nog een par maanden te wachten, hoe moeilijk ik het ook vind.
Ik durf het risico niet te nemen.

Terug
Bovenaan