hopelijk wordt augustus een vruchtbare maand

Oja!!
Nog even een hele stomme vraag: ....
Ik houd nu al een tijdje mijn cycles bij, maar zoals jullie inmiddels al weten is die erg onregelmatig!! ik heb nog nooit een ei-sprong gevoelt!! Zijn er naast het uittellen van de dagen ook nog andere manieren om je vruchtbare dagen te vinden??
(hiermee bedoel natuurlijke signalen, niet elke ochtend op het zelfde tijdstip tempen). Ik heb laatst gelezen dat je het ook aan je afscheiding kan zien?? heb hier bij mijzelf nog nooit echt op gelet!! nou ja.. nu maar hopen dat ik m'n ei  in augustus wel weet te vinden!! hahah!!
Alvast bedankt!!!
liefs sjors.....

Ik heb 1 maand ovutesten gedaan in combinatie met de "slijmtest".
Dit was omdat ik ook graag mijn cyclus wilde leren kennen.

Toen de ovutest positief was had ik ook rekbaar slijm.
Ik heb dus inderdaad rond mijn eisprong meer en rekbaar slijm.
Ovutesten doe ik niet meer, maar ik test nog wel iedere maand slijm.
Ik ben er nu ook achter dat ik in de periode van dat slijm 1 dag wat steken rechts in mijn onderbuik heb.
Dat is dan waarschijnlijk mijn eisprong want meestal wordt ik 14 dagen later ongi.

Ik hoop dat je wat aan deze informatie hebt.

Liefs Mickey

Hey meiden,

Gisteren de laatste pil geslikt. Samen met vriendlief op de badkamer staan giechelen en daarna lekker geknuffeld

Ja die ovulatieperiode kun je idd het beste testen met ovutesten en rekbaarslijm. Beetje meer dus de boel van onder in de gaten houden  en dan heb je best gauw door hoe of wat!

NOu nu mijn ongi laten komen en dan kan ik gaan rekenen!! Pfffffff.........

Fijn weekend allemaal!

Hallo!!

Bedankt meiden, voor de informatie!! Ik zal de boel nu idd wat meer in de gaten houden!! haha!! Ik ga eerst maar de slijmtest proberen!! Ik vind de ovulatietesten nu nog wat te vroeg!! Dat lijkt mij een goed middel als het zwanger worden erg moeilijk wordt!!

Gipsy!!
Nogmaals!! Wat super spannend!! Ik hoop dat je snel ongesteld wordt, zodat je daarna aan het klussen kan!! Hou je ons wel op de hoogte van alle spannende ontwikkelingen??

liefs.....

Hoi hoi!!

Zo, wat is het stilletjes op dit forum!! Heb het hele weekend gewerkt!! Late diensten!! Was dus niet in de gelegenheid op het forum te kijken!! Maar zie dat ik niet de enigste ben!! Hahaha!! Kon ons clubje bijna niet meer terug vinden!! We stonden al op pagina 3!!
Ik ben benieuwd hoe het met iedereen is!!

Mickey
Hoe is het met jou?? Heb je al iets van school gehoord qua rooster en planning?? Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt!! (het is natuurlijk  nu wel  in de vakantie periode)

Emma
Hoe gaat het met jou?? Ben je al ongesteld geworden??

Fabienne
Al druk aan de klus?? Je nod komt al dichter bij!! Alvast een hele fijne vakantie toe gewenst!! Geniet er van!!

Gipsy
En ben je al ongesteld geworden??   hoop voor je dat je snel aan het rekenen kan en aan de klus kan natuurlijk!!

Mamaroos
Hoe is het met jou?? En kleine Frank?? Spannend hoor het wachten op de uitslag van het onderzoek!!

Ik houd mijn "slijm"nu beter in de gaten!! Maar merk nog geen verschil!! (niks rekbaars)!! Dus ik heb mijn ei nog niet gevonden!!
Volgende week gaan wij al voor het eggie!! Jeetje het komt nu toch ontzettend dichtbij!! Ik kreeg vandaag weer ineens allemaal twijfels!! Financieen, baan, opleiding, omgeving etc.. Alles speelde weer even door mijn hoofd!! Gelukkig is mijn vriend nuchterder!! Die vind dat we gewoon moeten beginnen!! Aaaaah spannend!!

Nou meiden!! Ik hoop jullie snel weer eens te spreken!! Voor nu welterusten!!

Liefs.........

Hoi allemaal,

Ik vertrek zo naar Nijmegen voor de vierdaagse, dus ik ben er de hele week niet.

Niet teveel kletsen he?
Dan moet ik vrijdag zoveel bij lezen.

Groetjes!!!!!!!!

Hallo allemaal!

Ook ik heb weinig tijd gehad om op het forum te kijken. Maar ik probeer het toch allemaal zo goed mogelijk te volgen.
Wat goed van jou Sjors dat je iedereen zo concreet een vraag kan stellen. Ook erg leuk moet ik zeggen!
Ik moet echt weer ff teruglezen wie wat schrijft . Sorry, heeft niks te maken met ongeinteresseerdheid maar met tijdgebrek!
Ben nog niet ongesteld. Normaal gesproken MET pil zou ik morgen ongesteld worden. Ben benieuwd hoe het gaat verlopen.... Spannend!

liefs Emma

quote: Mickey79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-07-2007 10:23:43'));
Hoi Mickey!
Veel plezier. Loop je zelf mee? Knap hoor. Drink maar genoeg met deze temperaturen.

groetjes Emma

Hoi allemaal,

Ik vertrek zo naar Nijmegen voor de vierdaagse, dus ik ben er de hele week niet.

Niet teveel kletsen he?
Dan moet ik vrijdag zoveel bij lezen.

Groetjes!!!!!!!!

Terug
Bovenaan