hopelijk wordt augustus een vruchtbare maand

quote: gipsyd reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-07-2007 09:26:36'));

Hoi Gipsy

Jij bent dus ook op je ongesteldheid aan het wachten..Spannend hè. Ik zou met pil eigenlijk morgen ongesteld moeten worden. Ben benieuwd. Succes ermee!!!!

groetjes Emma

Hey meiden,

Gisteren de laatste pil geslikt. Samen met vriendlief op de badkamer staan giechelen en daarna lekker geknuffeld

Ja die ovulatieperiode kun je idd het beste testen met ovutesten en rekbaarslijm. Beetje meer dus de boel van onder in de gaten houden  en dan heb je best gauw door hoe of wat!

NOu nu mijn ongi laten komen en dan kan ik gaan rekenen!! Pfffffff.........

Fijn weekend allemaal!

He Sjors,

Ik las net je bercihtje. Ik heb zelf ook een spiraaltje (mirena)  gehad. Ik was ook erg bang voor het verwijderen, omdat het plaatsen echt super pijnlijk was. Maar het verwijderen viel echt reuze mee, dus maak je vooral niet druk!!
Succes en groetjes, Chantal

Hallo dames,

Ik ben in april voor het laatst ongesteld geweest en daarna gestopt met de pil.
In mei en juni ongi geworden na 31 en 28 dagen. Morgen ben ik ook 28 dagen na mijn laatste ongi, spannend. Dit is voor ons het eeste kindje en dit is de derde maand dat wij bezig zijn. Ik heb daarvoor ongeveer 10 jaar de pil geslikt.
Verder werk ik ook in de zorg. Ik ben namelijk kraamverzorgster, dus ik heb al heel wat van die kleine luiertjes verschoont de afgelopen 8 jaar. Ik ben benieuwd hoe het zal zijn om zelf zo'n kleinjte te mogen krijgen. Ik ga dus niet echt vvor de maand aug. maar hopeleijk wel welkom in de club.

Hello ladies,

Ook ik was een weekendje weg en kon niet reageren! Maar ben er weer...........ongesteld en al!

Als het goed is tot en met vrijdag. Dus vanaf die dag kan ik toch gaan rekenen lieve meiden?

Welkom Jossie, leuk dat je er ook bent. Wat een leuk clubje hebben we toch. Mijn vriend kwam net binnen en die heeft even lekker meegelezen!

Gisteren verjaardag gehad met allemaal kleinhtjes erbij...oooh heerlijk....nog meer kriebels en dan zo moeilijk om mijn mond te houden. Wil het liefst schreeuwen: WIJ ZIJN GESTOPT MET DE PIL EN GAAN ER OOK VOOR!!!!!

Ga zo ff joggen, mijn lichaam goed op peil houden! hahaha.

Tot gauw meiden!

Liefs...........

Hallo meiden,

Helaas ik ben gisteravond ongesteld geworden. Dit was de derde ronde.
Wel netjes na 28 dagen, de eerste ronde was na 31 dagen en de tweede ronde na 28 dagen en nu dus ook weer na 28 dagen. Dus de cyclus is wel regelmatig.
Toch was ik teleurgesteld terwijl ik in mijn achterhoofd weet dat na 10 jaar pilgebruik dit wel een half jaar of een jaar kan duren. Maar ik heb ook geen goed voorbeeld mijn buurvrouw was na pilgebruik gelijk de eerste keer zwanger. Deze maand maar weer flink aan de klus, vanaf volgende week allebei vakantie dus dat zal wel lukken.
 Kan ik in onze vakantie in ieder geval nog een glas wijn meedrinken met de meiden.
Op naar de vierde ronde...

Hey JOssie, shit man.......maar net wat je zegt als je buuf zo snel zwanger was...dan hoop je dat voor jezelf ook! In ieder geval dalijk vakantie en dan kom je ook wat tot rust. Dit vergroot je kans! En geniet dan ook maar even van de wijntjes met de meiden!

Liefs

Hey gipsyd,

Dank je wel, ik moet nog werken tot en met volgende week dinsdag of woensdag en dan heb ik 2 1/2 week vrij en dan nemen we het er nog maar even van tijdens de feesten hier in de plaats. Moet er toch maar iets positiefs uithalen dat ik nog niet zwanger ben. Ik hoop dat dit niet al te lang gaat duren.   Maar aan de andere kant heb ik nog wel zoiets van we zien wel wanneer het gebeurt. Als het niet gelijk raak is is het des te meer een verrassing als het wel raak is. Nou deze dag was de derde keer dat ik ongesteld werd en nu was ik wel teleurgesteld. Terwijl als je sommige andere verhalen leest zijn we eigenlijk net begonnen. Ik hoop dat het bij ons allen gauw mag gebeuren en dat deze zomermaanden gunstig mogen zijn.

Groetjes Jossie

Hallo allemaal!

Leuk om al die stukjes te lezen!
Wij willen ook in Augustus "echt' gaan proberen voor een eerste kindje.

Eind Mei ben ik gestopt met de pil.
En eind juni ben ik begonnen met foliumzuur. Ik heb eerst heel veel info opgezocht op internet. Dan een afspraak gemaakt bij de gyneacoloog, omdat ik medicatie slik voor mijn bloeddruk. Hij heeft eerder al laten weten dat ik een afspraak moest maken wanneer ik zwanger wilde worden, dus dat heb ik gedaan. Ik ben nu overgestapt op andere medicatie die tijdens de eventuele zwangerschap veilig zijn voor het kindje.
Eind Juli moet ik terug en wanneer alles goed is...
Heel spannend!

Terug
Bovenaan