iets leuks "gestolen"

Tot nu toe speelt Elsa alleen als ze bij ons in bed ligt, en slapen zit er dan ook echt niet in. Dus nee, ze mag niet bij ons in bed slapen. Ook al zou ze bij ons in slaap vallen, dan nog zou ik het zelf eng vinden, als ze onder het dekbed komt wil ik niet weten wat er gebeurt.

Zit je kindje nog in de box?

Hoi,

Wij hebben het wel eens gedaan toen ze echt ziek was en  last had van haar tandjes. We hadden alles al geprobeerd, dus dan maar bij ons in bed. Het werkte echter totaal averechts. Heather werd er nog meer door afgeleid, vond het maar raar en werd daardoor nog onrustiger. Dus ze mag wel, maar we doen het nooit.

Wat doe je liever, een luie zondag op de bank of een lekkere stevige boswandeling?

Groetjes, KT

Echt niet nodig! Als ze wat verder van huis zijn misschien, de middelbare school of zo, maar eigenlijk vind ik het dan nog onzin. Als ik die pubers bij mij in de klas zie spelen met die dingen, echt nodig hebben ze het niet. Maar voor 12 jaar vind ik het echt niet nodig.

VRAAG: Kerst met volwassen en lekkker eten, rustig zonder kind, kind in bed. Of een kind aan tafel, die moeite heeft met te lange stil zitten.
Oftwel je menu aanpassen of niet!

Janine

en dat krijg je dan als je niet verder kijkt, er was nog een pagina 2!

Geen luie zondag in ieder geval, al heeft mijn   man er wel een handje van. Ik doe liever iets, er vallen al zoveel dagen weg, omdat ik drie dagen werk en mijn man 5, dan doe ik liever iets met hem om zondag!

VRAAG: Kerst met volwassen en lekkker eten, rustig zonder kind, kind in bed. Of een kind aan tafel, die moeite heeft met te lange stil zitten.
Oftwel je menu aanpassen of niet!

Janine

Wij passen het menu aan. Eerste kerstdag zijn we ook gewoon thuis, dus dan is het makkelijk. 2de kerstdag gaan we naar mijn vader en ik heb hun gezegt dat ze er rekening mee moeten houden. En ze hebben gezegt dat ze dat ook zullen doen. Dus daar gaan we dan maar van uit.

Maar wij passen het dus aan.

Huis vol met foto's van je kleintje of niet?

Hoi,

Wij gaan 1 dag met vrienden eten, dat wordt een kerstdag voor ons. Dus als wij aan het voorgerecht zitten krijgt Stijn zijn eten en daarna lekker naar bed en wij de rest van de avond verder tafelen

Eerste kerstdag met mijn schoonouders uit eten en dan gaat hij dus mee. We hebben vroeg gereserveerd en als het goed is, is hij er de hele tijd bij. Als het echt niet gaat kunnen we mijn ouders bellen om hem op te halen

Tweede kerstdagen eten we thuis bij mijn ouders. Hij zal wel iets mee eten en na het eten gewoon naar bed.

VRAAG: wat stoort je aan de manier van  opvoeden van je man/ vriend/ partner

Joepie, twee vragen om te beantwoorden;

Nee, geen huiskamer vol foto's van Heather! Een of twee leuke, speciale en verder is ze live aanwezig. Vind ik genoeg.

Wat me stoort aan de opvoeding van mijn vriend mbt Heather is zijn makkelijke manier van doen. Zoals gister, waren we bij vrienden, toastje (gelukkig zonder beleg) hier, stukje kaas daar, patatje, klein hapje appelmoes... Nu is dat heel schattig, maar straks zit je met een drie jarige die meent dat ze de hele tafel leeg kan eten. Plus dat ze natuurlijk geen honger meer had en haar avondeten niet wilde. Ik ben meer van het óf/of en hij is en/en.

Koop jij veel unisex spulletjes of is alles roze of blauw?

Groetjes, KT

Voor Erikjan koop ik dus wel stoere dingen, vooral nu hij ouder begint te worden. Spijkerbroek, leuke trui, en hij heeft Nikes van mijn klas gekregen, echt super. In het begin had hij wel lieve unisex dingen aan, en stoere dingen, vond ik toen ook prima. Voor een meisje zou ik nooit alles roze willen, sorry, maar ik vind het echt verschrikkelijk ik heb niets met roze, daar was ik dus ook heel bang voor mij een meisje, maar het werd Erikjan. Al had ik een meisje wel leuk gevonden voor het lange haar, en iets roze is niet erg, maar alles. Voor een meisje zou ik ook stoere dingen kopen, maar dan wel voor een meid. Dus unisex? Nee eigenlijk niet!

VRAAG: Denk, denk, denk: Moet het tweede kind het liefst een ander geslacht worden, en vond je dat het   het toen liever had moeten worden? Als je dan toch had kunnen/kon kiezen, of juist niet een ander geslacht. Ik zou bijvoorbeeld zelf graag nog een jongen willen, niet dat ik geen meisje wil, maar twee jongens.........

Janine

Terug
Bovenaan