iets leuks "gestolen"

Ja, ten minste, we gaan in april weg, weet niet of dat al zomer vakantie is......
We gaan naar centerparcs in Zeeland, vip huisje gehuurd dus lkkr genieten een weekje!En voor de rest wil ik graag in de winter op vakantie, omdat ik de pest heb aan de winter....Dan gaan we naar een warm land!Twee weken lkkr genieten van de zon, maar waarheen en wanneer dat weten we nog niet!

Zou je ooit willen emigreren?En zo ja waar naartoe?
Ik wel maar me man niet.....

liefs

Poeh we hebben het er wel s over gehad! Lekker weg van dit land met pietluttige regeltjes en slechte weer!
Lekker naar Italie ofzo, daar genieten de mensen veel meer en is alles op kinderen gericht!
Mijn man is piloot en mocht hij ooit de kans krijgen om voor een bepaalde tijd gedetacheerd te worden zou ik het best lekker vinden om een paar jaar in het buitenland te wonen! Niet voor altijd want ik zou alles hier toch gaan missen denk ik!
Weet alleen niet of ik dat nog zou doen als de kids al echt op school zitten..... Af en toe zeggen we wel s voor de grap dat ons dochtertje later met een voetballer of i.d. gaat trouwen en wij dan ook lekker mee emigreren! hahaha!
Moeilijke vraag maar het klinkt wel erg fijn! haha

Ben jij gehecht aan je woonplaats of zou je zo verhuizen naar een andere stad/provincie?

Ik ben niet gehecht aan de woonplaats waar ik nu woon. We wonen hier nu ongeveer 2.5 jaar en ik heb zelf al in meerdere plaatsen gewoon. Wel ben ik gehecht aan de vrienden die ik nu om mij heen heb en dat is voor mij dus wel een reden om nu niet te gaan verhuizen.

Hoe vaak per week/maand strijk je?
Ik eigenlijks nooit, let er ook altijd op bij kleren kopen dat het iets is wat niet gestreken hoeft te worden.

Strijken, het liefst zo min mogelijk!!!!! Eigenlijk alleen de overhemden van mijn man en de overhempjes van Stijn.

Toen Stijn net geboren was, streek ik al zijn kleertjes, ook de rompertjes. Dit heb ik nog best lang volgehouden vind ik zelf, wel 4 maanden!

VRAAG: Slaapt jullie kindje wel eens bij jullie in bed??? Bij ons niet, ik hoop dat we dit kunnen blijven volhouden

Carina

Ze gaat standaard naar dr eigen bed maar er zijn wel s dagen dat het gewoon echt niet wilt lukken om in dr eigen bedje in slaap te vallen en aangezien ik mn eigen slaap ook erg belangrijk vindt neem ik dr dan wel s bij me in bed!
Soms draaid ze zoveel dat het geen doen is om dr bij me in bed te ouden maar meestal kruipt ze tegen me aan en valt ze in slaapt.. (heerlijk!)
Vaak kan je dr al snel weer in dr eigen bedje terug leggen, dus ik zie hier echt geen probleem in!

Knutsel je wel eens met je kindje (verven, kleuren, plakken?)

Tot nu toe hebben zowel Sophie als Floris nog nooit bij ons in bed geslapen. Ik ben ook geen voorstander van een kind in mijn bed. 's Ochtends vroeg vind ik het nog wel gezellig maar 's nachts is het bed van mij en mijn man.
Ik moet wel zeggen dat mijn kinderen allebei goed in hun eigen bedje slapen. Ik kan me voorstellen dat je geneigd bent om toe te geven als je kind je nachtenlang  uit je slaap haalt.

Verlang je ook zo naar de zomer??

Hoezo, vind je die wind en regen niet ontzettend stimulerend en gezellig dan?

Ja!!! Heerlijk buiten zitten, bbq-en, geen gedoe meer met vesten, truien en winterjassen en een natte stinkende hond.

Ben je goed in het op orde houden van je administratie?

Groetjes, KT

Ik ben in principe wel goed in het organiseren van de administratie maar bij ons doet mijn man alle administratie! Het enige wat ik doe is de rekeningen op een stapeltje verzamelen zodat alles bij elkaar ligt en hij alles makkelijk in 1x kan betalen.
De enige administratie die voor mijn rekening is, is het bijhouden of ik nog genoeg geld op mijn rekening heb staan en checken of de kinderbijslag binnenkomt. Omdat ik zelf niet werk krijg ik 'huishoudgeld' (wat n vreselijk woord), een bedrag per maand maar het is niet zo dat ik daar aan vast zit en eigenlijk gebruik ik dat geld alleen als ik zonder mijn man ben!

Zal mijn vorige vraag nog een keer stellen want dat ging niet goed....

Knutsel je weleens met je kind? (verven, kleuren, knutselen, plakken?)

Terug
Bovenaan