iets leuks "gestolen"

Uhm...nee, nog nooit gedaan!Ik denk ook eigelijk dat ze het nu nog niet kan!Dat ze er nu nog te jong voor is?Maar wie weet ik zal het binnen kort eens gaan proberen!

Heb je veel contact met buren?

liefs

quote: KT reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-02-2008 09:47:29'));

Hoezo, vind je die wind en regen niet ontzettend stimulerend en gezellig dan?

Ja, wordt zo vrolijk als ik naar buiten kijk.  Ben gisteren en vandaag helemaal natgeregent maar verder geniet ik van dit weer!!!  

Nee, heel weinig.
We zeggen gedag en maken een kort praatje maar dat is het eigenlijk wel. Het zijn ook geen mensen van mijn leeftijd of in dezelfde levensfase (met kinderen). Het is een echtpaar van rond de 60 jaar. Het contact is niet slecht maar niet intensief.

Wat is je favoriete seizoen?

Mijn favoriete seizoen heb ik eigenlijk niet. Ik vind de winter erg leuk als er sneeuw ligt en als het vriest. Maar de zomer vind ik ook erg leuk zolang het niet te warm is. Dus voor mij een graad of 25 en droog weer, dan ben ik het meest blij.

Kijk je elke dat het nieuws op tv?

Nee ik ga er niet voor zitten maar ik zet t ook niet af als t voorbij komt!
Ik lees regelmatig op Fok.nl de berichten die me aanspreken en verder luister ik wat radio overdag!

Ben je tevreden met je leven zoals deze momenteel is of zou je graag iets anders willen zien?

Hahaha nou op zich ben ik wel tevreden hoor!Maar ik zou graag gaan verhuizen....En dan niet gewoon verhuizen maar meer emigreren.Naar België.Mja dan moet je man wel mee willen heh, want ik ga niet alleen!!!Voor de rest ben ik goed tevreden!Zolang me schoonlosers maar uit de buurt blijven!!

Waar heb je de naam van je kindje vandaan?Heeft ie ook een speciale betekenis?

liefs

Ik had heeel vroeger op de kleuterschool een vriendinnetje dat Elza heette. Deze naam heb ik altijd onthouden en ik ben ook altijd benieuwd hoe het nu met haar zal gaan. Ik wist alleen niet meer of haar naam nou met een z of s was. Maar wij hebben er dus Elsa van gemaakt. Vond het gewoon een erg lieve naam. Als 2de naam heeft ze Roos, dit vind ik een erg mooie bloem en ook een erg mooie naam. Dus ze heeft gewoon haar namen omdat we die erg mooi vonden.
Elsa Roos.

Wel met opzet 2 namen omdat ze al zo'n standaard achternaam heeft: de Vries.

Gaan jullie  nog regelmatig met zijn 2en weg als partners?  

Nee eigelijk niet....Vind er ook weinig aan moet ik zeggen als Julia er niet is!We gaan wel samen naar een verjaardag weg ofzoo, en dan blijft Julia thuis en dan past oma op.Maar uit eten of iets ander doen, nee dan gaat Julia altijd mee!

Is je partner de vader die je van hem had verwacht/gehoopt?

liefs

Terug
Bovenaan