iets leuks "gestolen"

De vaste knuffel is papa of mama, hahaha
Nee hoor; maar Thomas houdt wel heel erg van knuffelen maar hij verwaarloost z'n knuffelbeesten enorm. Hij knuffelt lievers z'n ouders. Wat wel meegaat (voor het geval dat) is z'n speen maar verder heeft ie niks waar hij nou echt aan gehecht is.

Volgende vraag:
Stel er valt een rozijntje op de grond, mag je kind dat dan opeten of wordt er dan door jou ingegrepen? Waar ligt de grens?

Dat ligt er een beetje aan waar we zijn, hier thuis kun je echt van de vloer eten! hahaha
We lopen niet op schoenen in huis en ik ben een schoonmaakfreak! Het mag van mij een heerlijke bende zijn van speelgoed e.d. maar het huis moet wel schoon zijn! Ik vind het huishouden ook absoluut geen straf om te doen maar ben wel erg blij dat ik iedere dinsdag een 'hulp' heb voor de grote dingen zoals de badkamer en ramen lappen!
Buiten t huis zou ik niet iets van de grond pakken en het weer in onze dochter dr mond stoppen, dat zou ik zelf ook niet smakelijk vinden.....

Praat jij wel s met vrienden/vriendinnen over opvoeden en durf je dan ook 'commentaar' te geven op hun manier van opvoeden?

Elsa mag zo'n rozijntje dan gewoon opeten. We hebben laminaat op de grond en ik stofzuig zeker elke dag. Daarbij, ze krijgt er over het algemeen niks van als ze wel wat viezigheid op eet. En in de zomer als ze buitenspeelt zal ze ook vast weleens wat zand of modder opeten. Dus voorkomen doe je het toch niet.
Wij hebben geen huisdieren dus haren of viezigheid van dieren hebben wij hier niet op de grond.

Halen we 700 berichten met dit topic?

Oeps tegelijk!

Ik beantwoord jouw vraag en stel de mijne nog een keer!
Als t aan mij ligt halen we zeker het maximaal an berichten, ik doe in ieder geval mee!

Praat jij wel s met vrienden/vriendinnen over opvoeden en durf je dan ook 'commentaar' te geven op hun manier van opvoeden?

Ja als we met de meidens bij elkaar zijn praten we over opvoeden.   Commentaar geven doe ik niet ,ik vind dat iedereen zelf moet beslissen hoe je je kind opvoedt. Of het moet echt extreem zijn natuurlijk. Maar we geven elkaar wel tips. Eigenlijk net als op dit forum.

Ben je eerder of later bevallen dan de uitgerekende datum??

Ik ben bij Sophie precies een week voor de uitgerekende datum bevallen en bij Floris 10 dagen na de uitgerekende datum. Ze hadden op dezelfde datum jarig kunnen zijn want ik was bij Sophie op 29 oktober uitgerekend en bij Floris op 28 oktober. Maar doordat Sophie een week eerder was en Floris te laat, schelen ze nu precies 2 jaar, 2 weken en 2 dagen.

Ga je wel eens zwemmen met je kind?

Grappig....deze vraag wou ik ook gaan stellen!
Nee eigelijk niet...terwijl ik het wel graag zou willen!Maar ik ben niet echt een typ dat in z'n eentje naar een zwembad gaat....Op vakantie zwemmen we wel en dat vind ze dan ook echt heerlijk!En we hebben het 1 keer gedaan dat we met z'n drieën naar een subtropisch zwembad zijn geweest!Er zit hier ook niet echt een zwembad in de buurt dat je zegt, leuk!Er lopen hier erg veel buitenlanders in de zwembaden rond(die dan ook op ruzie of weet ik wat uit zijn!), en daar houdt ik niet zo van!Dus als ik naar een leuk zwembad wil moet ik zkr een half uur tot 3 kwartier rijden....Die ik ken dan heh

Hoeveel kinderen zou je willen?Voor zover je wat te willen hebt....

liefs

Wij zouden graag 2 kinderen willen. Ik heb dit zelf van jongs af aan altijd gezegt en gelukkig wil mijn vriend dit ook. De eerste is er en hopelijk zijn we in de loop van dit jaar zwanger van de 2de.

Hmm, even denken voor een nieuwe vraag...

Vind je het ook moeilijk om een nieuwe vraag te bedenken?
Ikke wel.

Terug
Bovenaan