iets leuks "gestolen"

Ja, ik vind het best moeilijk. Kwam er ook laatst achter dat ik een vraag had gesteld die drie vragen daarvoor ook al was gesteld. Maar ja, jammer dan.

Komt ie.....

Heb je je kind al ingschreven op een basisschool? Zo ja, wat voor soort school (openbaar, christelijk enz)?

Haha wat grappig...ik heb net een half uur geleden een basisschool gebelt. Het is een christelijke basisschool. Er zijn 3 scholen(openbare,2 christelijke)  bij mij in de omgeving en deze sprak mij het meeste aan. En  veel over gehoord. Maar vind het ook wel leuk dat lynn iets over het geloof mee krijgt dus het word sowieso een christelijke school.  Maandag a.s. heb ik een gesprek en een rondleiding dus ben benieuwd !!!

Brengt mij op een volgende vraag...Waar zou jij op letten als je een school uitzoekt voor je kindje??

Ik zou letten op hygiene, of er een duidelijk beleid is, goed geschoolde en gemotiveerde leraren en hoe de ervaringen zijn van de kinderen en ouders op die school!
Dit schiet me nu tebinnen verder heb ik er nog niet echt over nagedacht....
Wij waren druk bezig met een nieuw huis zoeken en willen t liefst een school in de buurt dus ik ben nog niet bezig geweest met het kiezen van een school. Nu we een huis gekocht hebben hou ik mn oren en ogen open voor suggesties en tips maar ben nog niet echt bezig met een keuze maken!

Heb je een spaarrekening voor de kleine geopent, stort je daar iedere maand een bedrag op? En heb je ook een uiteindelijk doel waar het geld voor bestemd is?

Ja wij storten elke maand 50,- euro  op de rekening van Julia.
Waar het voor bestemd is....hmm misschien voor een studie.Of voor der rijbewijs.Ik denk dat we dat dan in overleg met haar doen.Stel nou dat ze gaat trouwen op een vroege leeftijd, dan krijgt ze het zeg maar mee.Waar zij het dan voor wilt gebruiken.Ook willen we straks als ze zelf werkt kostgeld vragen.Niet omdat we het nodig hebben maar om het dan ook op haar rekeing te storten.Dit zullen we haar niet vertellen, maar gewoon 'stiekum' voor haar sparen.Zodat ze er later echt wat aan heeft!

uhm uhm uhm......

Doe je eens in de zoveel tijd wel es wat geks met je interieur?Bijv nieuwe lampen kappen of een groot nieuw schilderij die je kamer een andere look geeft?

liefs

Toen ik 2 jaar geleden bij mijn man introk heb ik echt alles verandert! echt niets is meer hetzelfde!
Heb er echt 'ons' huis van gemaakt!
Vanaf het moment dat we wisten dat we een kleine kregen zijn we op zoek gegaan naar een nieuw huis, we hebben nu een prachtig penthouse op 7 hoog maar we willen toch graag een tuin en meer slaapkamers. Hebben nu een prachtig huis gekocht en als t goed is wordt deze rond de kerst opgleverd, een prima timing omdat we in mei ons 2e dochtertje verwachten!
We gaan nu dus druk aan de slag met keuken, badkamers, tegels e.d. en als we erin zitten ga ik weer heerlijk aan de slag met allerlei ascecoires!
Ben de afgelopen tijd druk geweest met onze kleine meid maar volgend jaar ga ik alle woonwinkels onveilig maken en lekker veel geld uitgeven! hahaha heerlijk!

Welk karaktereigenschap van jezelf zie je erg veel terug in je kind?

Ik zie vooral veel van mezelf terug in Sophie. Eigenwijs, kat uit de boom kijker, op zichzelf, angstig (was ik vroeger nu niet meer), sfeergevoelig.
Floris lijkt erg op mijn man.

Wat zijn je plannen voor vanavond?

Lekker lui op de bank ugly betty kijken.

Heeft je kindje ook een spaarpot thuis?
Elsa heeft een spaarpot en daar doen we zo af en toe ons kleingeld in. En als daar dan aardig wat geld inzit, dan storten we dat op haar rekening.

Ja, zelfs 2: eentje kregen we van de bank toen we een spaarrekening voor haar openden en de ander, een hele grappige, kregen we als kraamcadeautje. De een staat boven en hier gaat het losse geld in dat papa laat rondslingeren. De ander beneden, en daar mag ze zelf elke zondag wat kleingeld in doen.
Juist vorige week waren ze vol en zijn ze geleegd; al met al een heel bedrag aan kleingeld. Best leuk!

Volgende vraag: heb je al plannen voor de zomervakantie?

Terug
Bovenaan