iets leuks "gestolen"

Ja, we zijn lekker naar de kinderboerderij gefietst en daar kan Thomas zich heerlijk uitleven. Hij gaat al de dieren één voor één aaien en probeert kippen te vangen. Zo leuk om te zien. Hij is helemaal gek van dieren dus hij vermaakt zich daar prima. We wonen zelf op een flat zonder kindervoorzieningen in de buurt dus dan is het lekker om er even op uit te gaan. Gezellig met papa, mama en Thomas.

Volgende vraag: Is jouw kindje bang of juist vertrouwd met dieren? Stimuleer je dat?

Hoi,

Heather is gek op dieren. We hebben zelf een hond die ongeveer even oud is, en dat is echt jut&jul samen. Ik stimuleer haar wel om vrij met dieren om te gaan, maar met respect!. Met sommige dingen ben ik vrij makkelijk, maar hoe ze Dexter (onze hond) behandeld is echt een prioriteit. Ik denk ook een beetje dat je door het omgaan met dieren, kinderen heel goed respect bij kan brengen voor andere levende wezens.

Een nadeel hiervan is overigens dat ze wel heel vrij is met andere honden, en dat baart me soms wat zorgen. We doen onze best om haar te leren om eerst aan de eigenaar van de hond te vragen of hij geaaid mag worden, maar ja, succesvol is dat nog niet natuurlijk. (komt misschien ook omdat ze nog niet kan praten?)

Ben jij een keukenprinses?

Groetjes, KT

soms wel en soms niet,ligt eraan hoeveel tijd en energie ik er in wil steken,maar meestal is het gewoon aardappels,groente vlees en dat vinden we allemaal lekker:)

vijver dichtgooien of gewoon zo laten?(als je een vijver hebt;)

groetjes nienke

We hebben geen vijver. Maar als we er eentje zouden hebben zou ik ervoor zijn om dicht te gooien of anders minimaal een rooster erover heen (goed vastzetten).
Net als een tuin die aan de sloot grenst; zeker zolang m'n kind(eren) in de peuter/kleuter leeftijd zijn zou ik een hek zetten. Al is het alleen maar om te voorkomen dat de bal er constant inrolt en je weer moet gaan vissen...

Ben je van plan om (later) de slaapkamer van je kindje ook als speelplek in te richten of heb je liever dat je kind gewoon in de huiskamer speelt ipv (boven) op z'n/haar slaapkamertje?

Om eerlijk te zijn heb ik hier nog niet over nagedacht. Maar ik denk dat als Elsa groot genoeg is om zonder toezicht te kunnen spelen dat ze dan ook wel op haar kamertje mag spelen. Dus dan krijgt ze ook speelgoed op haar kamer.

Hemd en onderbroekje of rompertje?

Rompers de deur uit!
Toen Erikjan 1 jaar werd kreeg hij hempje en onderbroekje, staat zo stoer en bovendien vind ik het veelk handiger met zo'n wiebelkind om te verschonen, geen gepruts meer tussen de beentjes! Nu is het een echte jongen!

VRAAG: Waren jullie kindjes verkleed met carneval, als je het vierde? Ik vond het zo overdreven voor die kleintjes, maar heb er genoeg gezien.

Janine

Nee wij hebben het niet gevierd...is hier ook totaal niet aan de orde hoor!(regio Utrecht)Ik weet ook niet of ik het zo snel zou doen, me kind helemaal verkleden, maja weet je als je erin bent opgegroeid is het misschien wel heel logisch dat je je kindje ook verkleed...

Nieuwe vraag....

Heb je een abonnement op een tijdschrift?Zoja welke?

liefs

Heb momenteel een abonnement op kinderen, zou er een h&m bon van 50 euro bij krijgen, alleen heb ik die niet gekregen, was niet meer op voorraad. Moet nog steeds een nieuw cadeua uitzoeken. Maar zeg het binnenkort ook weer op. Moest een jaar lid zijn en jaar abonnement koste minder dan 50 euro, dus dacht dat kan wel uit. Maar dan heb je zoiets.

Volgende vraag:
Sport je? Zo ja wat voor sport? Zo nee, waarom niet?

Terug
Bovenaan