iets leuks "gestolen"

Nee ik sport niet. Vroeger sportte ik wel altijd, een paar jaar terug deed ik aan fitness het liefst 5x per week, heerlijk! Maar toen ik zwanger werd ben ik gestopt en aangezien ik nu ook weer zwanger ben doe ik nu ook niets behalve veel wandelen!
Ik vind het een hele sport straks met een baby en n kleine van 1,5! De kilo's (25) vlogen er bij mij na de bevalling af, nu ben ik pas zo'n 5 kilo aangekomen met 25 wkn dus ik ga er vanuit dat ik die ook in no time weer kwijt ben met de borstvoeding!

Heb jij een bepaalde kledingsmaak of kleed je je kleine soms stoer dan weer schattig/ondeugend?

Liefs L81

Nee denk ik niet eigelijk....soms een schattig jurkje, maar soms ook wel stoer, maar toch meisjes achtig stoer.Ik heb wel een voorkeur naar merkkleding.Weet niet waarom, denk gewoon omdat ik die kleertjes vaak het mooist vind en omdat ze gewoon weg langer meegaan dan goedkopere kleding, is mijn ervaring.

Gaat je partner weleens alleen samen met je kind(eren) iets leuks doen?Zoja wat doen ze dan zoal?

liefs

Ja niet zo heel vaak omdat ik veel thuis ben doen we eigenlijk altijd heel veel met zn 3en!
Maar op dinsdag komt om 10 uur m'n hulp in huis en dan vertrekt papa als hij vrij is met onze kleine naar de markt, kaas kopen en nog n beetje langs zijn favoriete winkels (free record shop!) Dan gaat mama als n gek door het huis, als m'n hulp om half 2 vertrekt is het hele huis weer schoon en ligt onze kleine vaak te pitten en kan ik heerlijk nog wat voor mezelf doen!
Uiteraard doen ze ook wel eens dingetjes spontaan samen als mama n meidendagje heeft bijvoorbeeld maar op dinsdag hebben ze echt hun dingetje samen!

Hoe doen jullie het met 'uitslapen'? Slapen jullie om de beurt een keertje uit of ligt standaard je man nog in bed terwijl jij er lang en breed al uit bent!?

Liefs L81

Wij hebben in het weekend allebei een uitslaapochtend. Ik slaap op zaterdag uit en mijn man op zondag. In de vakantie slapen we allebei om de dag uit. Al is uitslapen niet altijd uitslapen maar het is een lekker gevoel dat je er niet meteen uit hoeft. Ik ga vaak een uurtje in bed liggen lezen.

Ga je nog wat leuks doen dit weekend?

Vanmiddag gaan lynn en ik bij 1 van de meidens van zwangerschapgym een bakje doen(We zijn met 10 meidens en ong. om de 3 maanden komen we nog steeds bij elkaar)
We wonen aan het strand dus als het morgen dit weer is gaan we lekker lopen/zitten/spelen op het strand met z`n drietjes
Zondag meestal ff langs beide ouders......

Heb jij ook op zwangerschapgym gezeten?? zoja, wat vond je er van en vond je dat je er ook wat aan had   tijdens de bevalling??

Nee ik heb het niet gedaan... Heb wel getwijfeld omdat het toch wel een beetje 'hoort' als je zwanger bent!
Maar ik voelde me er niet echt op mn plek, ik was toen net 24 en had er eigenlijk geen behoefte aan!
3 mnd na de bevalling ben ik op babymassage gegaan dat vond ik helemaal super, en echte quality time met mn kleine meisje, heerlijk vond ik dat en als het lukt ga ik dat straks met de 2e ook weer doen!
Ook heb ik een lesje babygym aangevraagd en na de bevalling ga ik kijken of onze kleine meid dat leuk vindt om te doen, zodat ik dan met beide echt een uurtje samen bezig ben!

De nieuwe collecties hangen alweer in de winkels, heb je alweer leuke 'zomer' kleertjes ingekocht?

Ik heb geen babymassage gedaan maar nu eigenlijk spijt van  want lijkt me erg leuk.
Als er ooit een volgende mag komen dan ga ik het zeker doen.

Nee eigenlijk nog niks gekocht. Vind het ook erg moeilijk wat voor maat ik moet gaan kopen. Lynn gaat nu naar de 86 maar dat is vooral voor haar lengte(82cm)......jurkjes en broekjes worden een beetje te kort. Dus heeft ze van de zomer dan nog 86?? of gaan we dan al naar 92?? En ik ben eidenlijk echt shopaholic dus het kriebelt onwijs en wil ook niet meer te lang wachten want dan is alle leuke kleding weer weg.

Dus mij volgende vraag is...........Wat voor maat heeft jou kindje nu en wat voor maat koop jij de zomerkleertjes??

Onze dochter draagt nu 80 soms 86 (Mexx valt bijv klein) Ik koop dus meestal 86 en let dan op of het nu nog iets te groot is! Valt t erg klein koop ik gewoon 92 en mocht het shirtje dan in de zomer niet passen kan ze het vlak na de zomer ook weer aan met een rompertje met lange mouw eronder!
Broekjes koop ik 80 of 86, jurkjes e.d. koop ik zodra t echt weer ervoor is... Rokjes vind ik nu leuk met maillot/legging en straks met blote beentjes.
Ik denk niet dat ze nog heel veel groeit voor de zomer, ze heeft net een groeispurtje gehad en in t 2e jaar groeien ze sowieso niet heel veel (1 of 2 maten!)

Hebben jullie een vast bedritueel|?

Terug
Bovenaan