iets leuks "gestolen"

Ja, wij doen bijna ieder avond hetzelfde. Behalve als ze in bad gaat want dan komt dat er nog tussendoor....
Zo loopt het naar bed gaan bij ons:
- konijn en cavia weltrusten zeggen en naar boven gaan
- Iris eerst op het potje zetten
- billen afvegen en Iris helemaal uitkleden
- krijgt een schone romper aan
- en natuurlijk een pyjama
- dan de tanden poetsen
- en nog een slokje water drinken
- dan de slaapzak aan
- en naar bedje
- gordijntje dicht, babyfoon aan en lekker toestoppen
- verhaaltje voorlezen
- slaapliedje zingen
- kusjes geven en het speeldoosje opdraaien
- weltrusten en slaap lekker!!!

Vraag: heb je iets gekregen/gegeven voor Valentijn of doen jullie daar niet aan?

Ja, wij doen bijna ieder avond hetzelfde. Behalve als ze in bad gaat want dan komt dat er nog tussendoor....
Zo loopt het naar bed gaan bij ons:
- konijn en cavia weltrusten zeggen en naar boven gaan
- Iris eerst op het potje zetten
- billen afvegen en Iris helemaal uitkleden
- krijgt een schone romper aan
- en natuurlijk een pyjama
- dan de tanden poetsen
- en nog een slokje water drinken
- dan de slaapzak aan
- en naar bedje
- gordijntje dicht, babyfoon aan en lekker toestoppen
- verhaaltje voorlezen
- slaapliedje zingen
- kusjes geven en het speeldoosje opdraaien
- weltrusten en slaap lekker!!!

Vraag: heb je iets gekregen/gegeven voor Valentijn of doen jullie daar niet aan?

Ja, toevallig kwam manlief 's avonds met een bosje rode rozen thuis! Maar dit was ook meer een goedmakertje denk ik, van de "ruzie" 's Morgens, hahaha. We zeggen elk jaar dat we aan de flauwekul van Valentijn niet meer meedoen, maar ergens gaat manlief toch weer overstag. Wel lief he. Maar voor hem koop ik niks, hoor! En dat vind ie ook niet erg.

Wat vind je het leukste om te doen met je kindje(s)?

Ik vind natuurlijk heel veel dingen leuk(zoals elke mama) maar toen ik je vraag las dacht ik gelijk aan de momenten dat we samen een boekje(liefst eddy de eend)  lezen. Ze zit dan heerlijk onder uit gezakt op me schoot en luisterd aandachtig wat ik te vertellen heb en kijkt dan af en toe even naar me om en dan krijg ik zo`n mooie lach van haar. Dan zie je echt dat ze ook zit te genieten.......net als haar mama.
Heerlijk!!!

Wat is jou favoriete muziek??

Ik heb niet echt favoriete muziek, hangt meer van mij stemming af. Ik hou echt van klassiek tot top40 muziek.

Nu we het toch over muziek hebben.

Konden jullie bij jullie bruiloft ook muziek draaien bij binnenkomst in het gemeentehuis? Zo ja, wat voor muziek hadden jullie?

Dat ligt er maar aan hoeveel waarde je aan trouwen geeft. Voor mij is het wel een onderstreping voor de liefde voor mijn man door echt openbaar mijn ja-woord te geven en hem trouw te beloven tot de dood ons scheidt. Dat laatste zei de amtenaar trouwens niet dus hebben wij dat 's avonds nog wel tegen elkaar gezegd.

Volgende vraag: Stel je krijgt 100 euro, war doe je daar dan mee?

Ik denk dat ik het dan op de spaarrekening zet. Want zeg nou zelf... wat doe je tegenwoordig nog met 100 euro? En als ik het dan opzij zet, kan ik het over een tijdje besteden voor de vakantie, aanpassing aan het huis of iets dergelijks.

Wat doe jij als je kind 's nachts wakker wordt? (en het niet echt huilt...)

Terug
Bovenaan