iets leuks "gestolen"

Hier nog zo een. Zodra hij mag spelen, dan staat hij voor de speelkamerdeur te piepen of de buitendeur. En dan lekker met de auto's en trekker heen en weer rijden, daar kan hij zich prima mee vermaken. Of met de hond spelen. En hij vind het leuk om op het stoepje voor de deur te zitten. En als ik hem niet in  gaten houd dan gaat hij er tussen uit naar de paarden, die vindt hij ook helemaal leuk. Dus het wordt nu tich echt tijd dat ons erf hermetisch afgesloten wordt, ik wacht al een jaar, maar manlief moet echt aan het werk!

VRAAG: Waar speelt je kind buiten mee?

Janine

lynn vindt het heerlijk buiten! Alleen loopt ze nog niet dus ben wel eens bang dat ze iets  in haar handjes krijgt. Maar goed aanvegen,dat scheelt. ze loopt wel achter een wagentje dus daar speelt ze ook mee buiten en gaat er opzitten en sjeest van de ene kant naar de andere. Ik heb wat oudere speelgoed van mijn zus gehad(poppen,autootjes,bal etc.)die heb ik in een tas zitten en dat is dan voor buiten. Kan ze lekker mee ravotten.
Er staat ook een klein zandbakje maar lynn vindt het zand maar niks.  Haha ze gaat er echt niet in en wil ook absoluut niet voelen. Ze moet er denk ff aan wennen(hoop ik in ieder geval want wij zijn echte strand mensen)

nieuwe vraag:Wat vind jou kindje  niet leuk  of eng?

Deze dingen zijn een drama. Ons leek het wel handig want Thomas wil graag zelluf eten, maar zodra hij zo'n ding ziet wordt ie bang en gaat hardverscheurend huilen. Dan maar een gewone slab en kleren alsnog in de was.

Volgende vraag: slaapt jouw kindje wel eens bij jullie in bed en waarom wel/niet?

Nee, Steyn slaapt niet tussen ons in. Hij heeft weleens een periode gehad dat ie 'snachts wat slecht sliep en dan nam ik hem mee ons bed in, maar dat was allesbehalve een succes! Hij ligt het liefst in zijn eigen bedje tot nu toe. Misschien verandert dat nog, geen idee.

Hoe gedraagt je kind zich als je op visite gaat?

Wisselend. Hij kan lief spelen, maar ook erg vervelend zijn. Speelgoed mee, al moet dat dan altijd ook op de tafel waar drinken enzo staan. Maar over het algemeen als de mensen niet zo gestresst zijn gaat het wel, maar als die alles wat valt bekijken dan wordt het drama. De reactie, het zijn kinderen, dat weet je, of, die van ons waren niet beter vind ik altijd heerlijk, net als, we hebben een stofzuiger.

VRAAG: Eet jullie kind met een slabbetje, Erikjan namelijk helemaal niet, ik weet niet waarom, dat is zo gekomen, en het gaat eigenlijk prima.

Janine

Elsa heeft een heeeeeel sterk eigen willetje en weet dus ook donders goed wat ze wil. Verder is  ze gelukkig een hele vrolijke meid.

Was buiten hangen of uit gemakzucht in de droger?

Gemakkelijk in de droger. BIj ons vorige huis hadden we ook geen mogelijkheid om het buiten op te hangen. Nu zou het wel kunnen maar ik vind de droger prima

Vraag: wat is je lievelingsboek? en natuurlijk waarom

IK hou heel erg van lezen ( komt er tegenwoordig niet meer altijd van helaas) De boeken van Harry Potter heb ik echt verslonden, heerlijk. Kon ik lekker mijn fantasie in kwijt heerlijk. Verder lees ik alles, romans, trillers en ook wel eens echte literatuur, maar daar moet ik voor in de bui zijn.

Groeten Carina

Terug
Bovenaan