iets leuks "gestolen"

hier zouden we allemaal dood gaan zonder vlees,nee echt ik kan geen dag zonder vlees!!!en henk ook niet,aaron kunnen we het nog aanwennen of afleren dus die telt niet!

ik heb geen vragen meermaar wil af en toe toch reageren omdat ik dit zo'n leuk topic vind!!!

schijnt de zon bij jou nu of regent het??toch wat bedacht!

Het wisselt helaas. Soms heerlijke zon en dan ineens weer spatten. En de temperatuur is alleen achter glas in de zon heerlijk, buiten helaas niet.

Vraag: Wat doen jullie op zondag? Wij vervelen ons namelijk vaak een aap.......

Janine

Wij gaan één keer in de twee, drie weken bij de moeder van mijn man langs. Verder gaan we soms naar het bos (als het lekker weer is) of naar een museum (als het slecht weer is). En soms houden we gewoon lekker een pyjamadagje.
Vandaag was het bij ons wel mooi weer dus hebben de kindjes vanmorgen lekker in de tuin kunnen spelen (zandbak, schommel etc). We gingen  pas om 13.30 uur douchen (na het buitenspelen) en daarna ging Floris slapen en heb ik met Sophie een puzzel gemaakt.

Wat zou je allemaal doen/kopen als je de jackpot won?

Wow, even dromen:

- stukje hypotheek extra aflossen
- krediet betaalrekening inlossen
- spaarrekening aanvullen
- nieuwe(re) auto, want de huidige komt mogelijk niet meer door de APK
- even lekker shoppen (kleding!)
- mogelijk gaan we ons huis een beetje uitbreiden; dakopbouw, aanbouw aan woonkamer, schuurtje verplaatsen
- tuin opknappen; nieuwe schuttingen, veel plantjes
- buitenspeeltoestellen/spullen voor Lara (zandbak, glijbaan-combinatieding)
- ik denk dat alle broers/zussen/ouders ook een bedragje krijgen om ze zoet te houden (ben je in 1x van het ge-bedel af)
- lekker zonnig vliegreisje boeken (m'n man kan zeker in de winter wel wat warms gebruiken!)
- mooie reis naar Amerika boeken; oude vrienden bezoeken
- minder gaan werken

Nou, volgens mij is het nu al wel aardig op... Hoe groot is die jackpot?!

Moet jij nog Sonja Bakkeren/Weight Watchen voordat je deze zomer aan het strand/zwembad kan verschijnen?

Ikke niet, want ik ben 31 augustus uitgerekend, dus ik mag sowieso trots m'n buik vooruit steken! :)

Ik ben dan wel niet trots op die buik, maar sonja-en hoef ik ook niet. Eerst maar eens bevallen in juli en dan zie ik wel weer....

VRAAG: heb je een huishoudster?

Ik vind huishouden namelijk echt niks, maar ik hou wel van netjes, het hoeft niet perse brandschoon, maar opgeruimd. Gelukkig doet mijn moeder het een en ander als ze op Erikjan past, maar een huishoudster hebben we niet.

Janine

Ja, heerlijk!!
Ze komt één keer in de week 3 uurtjes schoonmaken. Dat betekent niet dat ik niets meer hoef te doen maar het scheelt wel een hele hoop. Aangezien het huishouden niet mijn grootste hobby is en ik liever wat met de kinderen doe als ik thuis ben, ben ik er superblij mee.

Zit je weleens op je werk te internetten (privé)?

Ik nu wel. Ik heb een megadip en kan me even niet meer concentreren. Maar ik probeer het niet te vaak te doen.

Ja. Ik sta voor de klas, en zit ook regelmatig in het studielandschap, met pc's. Dus als zij lief aan het werk zijn, kijk ik even op het internet....

VRAAG: had je ook van die bonnen gekregen in een geboortepakket voor foto's van de V&D. Doe je er ook wat mee?

Wij zijn nu 3 keer Groningen geweest, echt helemaal leuk. Superfoto's, wel duur, maar ik vind ze zeer geslaagd. Ik hoop dat ik met het volgende kindje ook die bonnen krijg, en met Erikjan blijf ik zeker ook gaan!

Janine

Wij zijn 2x geweest, maar heb nu iemand gevonden die veel leukere foto's maakt en dan krijg je alle foto's op cd-rom, ongeveer 50 foto's dus voor 40 euro en ze is 45 minuten bezig. Dus veel goedkoper en veel leukere fo'to's. Vond de foto's bij de v&d niet mooi.

Vind je kindje het leuk om buiten te spelen?
Ik krijg Elsa momenteel amper naar binnen als ze buiten speelt. Ze gaat soms zelfs gewoon voor de deur zitten huilen dat ze naar buiten wil.

Terug
Bovenaan