iets leuks "gestolen"

nee, zelden tot nooit. Mijn man ziet vaak de prachtigste dingen van 70 euro of meer en ik probeer hem tegen te houden. We leven in een wegwerpmaatschappij en mijn kind heeft al zat. Ik probeer wel datgene wat we dan zien te onthouden om bv voor haar verjaardag aan anderen te vragen. Al loop ik rond met de gedachte om bij haar tweede verjaardag geld voor een goed doel te vragen, of dat mensen bv een symbolische kip geven via Novib. Ze is nu nog zo klein het maakt haar niet uit.

nieuwe vraag:

bikini of badpak ?

Ik heb onwijs veel zin in de zomer maar als ik denk dat ik op strand moet gaan lopen......aaaaah word ik gillend gek! Haha
Moet nodig een paar kilootjes kwijt naar mijn zin.
Maar ik draag altijd bikini(ga er maar 1 met een hoog broekje kopen die me  buikje een beetje weg werkt,haha)  en voor lynn had ik vorig jaar nog een badpakje(vond het zo schattig zo'n ukkie in een badpak) maar voor dit jaar wil ik een bikinitje(of alleen broekje)
Ik heb er alleen nog niet 1 gevonden die ik echt  leuk vond. Zijn allemaal wel schattig maar d'r heeft er nog niet 1 uitgesprongen waar van ik dacht....ja die wil ik voor lynn.

Laten we in het mooie weer blijven......
strand of zwembad?

liefs cobie

Ik heb onwijs veel zin in de zomer maar als ik denk dat ik op strand moet gaan lopen......aaaaah word ik gillend gek! Haha
Moet nodig een paar kilootjes kwijt naar mijn zin.
Maar ik draag altijd bikini(ga er maar 1 met een hoog broekje kopen die me  buikje een beetje weg werkt,haha)  en voor lynn had ik vorig jaar nog een badpakje(vond het zo schattig zo'n ukkie in een badpak) maar voor dit jaar wil ik een bikinitje(of alleen broekje)
Ik heb er alleen nog niet 1 gevonden die ik echt  leuk vond. Zijn allemaal wel schattig maar d'r heeft er nog niet 1 uitgesprongen waar van ik dacht....ja die wil ik voor lynn.

Laten we in het mooie weer blijven......
strand of zwembad?

liefs cobie

Absoluut strand.
Ik kan  niet tegen chloor in een zwembad. En op het strand kan je ook nog mooie strandkastelen bouwen en wandelingen maken.

Heeft je kind al een kinderziekte gehad??

Sophie heeft op dit moment waterpokken dus ik ga ervan uit dat Floris binnenkort ook zijn eerste kinderziekte te pakken heeft.

Heeey, gezellig, die zomervragen! 'k Krijg er meteen weer helemaal zin in...

Ja, Lara heeft al een keer de 6e ziekte gehad. Is officieel een van de kinderziektes, dus... Maar verder nog niks heftigers als waterpokken ofzo. Zo zielig zoals die kleintjes er dan uitzien en de jeuk die ze kunnen hebben! Voor degenen die er middenin zitten; sterkte!

Nog een zomervraagje: waterijsje of softijs (met spikkeltjes/chocola/nootjes; de hele ratteplan!)?

(ik neem een waterijsje (perenijsjes van Festini; mmmmmm); die softijsjes heb ik nooit echt lekker gevonden. Mede omdat je er onwijze dorst van krijgt!)

jaaaa softijs......maakt niet uit of er chocolade,spikkeltjes of nootjes opzitten. Allemaal HEERLIJK!!! En natuurlijk gigantische veel slagroom(en dan een paar vragen hiervoor zeuren dat ik me eigen te dik vind)
Maar moet ook wel zeggen dat ik zwicht voor bepaalde soorten schepijs  bijv. after-eight,pistache,vanille.....nou ja eigenlijk te veel om op te noemen,haha
Krijg er gelijk trek in!!!

Wat doe je het liefst als je op strand of in een zwembad bent....lekker zonnen of actief bezig zijn met een sport/spelletje?

in een zwembad ga ik zwemmen en naar het strant ga ik alleen als het heel rustig is om dan lekker te wandelen langs de vloedlijn.
We zijn vorige week even naar het strant geweest en Thomas wilde gelijk de zee voelen. Als er dan een golf kwam hield ik hem er vlak boven en ging hij met z'n vingetjes de zee pakken. Echt geweldig. Hij wilde niet meer mee naar huis.

Volgende vraag: Wat zou je doen als je 100 euro kreeg?

Zwarte laarsen kopen. Ik heb me de afgelopen dagen rotgezocht naar zwarte laarsen, maar ik heb geen leuke kunnen vinden. Ik ben wat kieskeurig als het gaat om zwarte laarsen, dus dat maakt het nog moeilijker.............. En als je dan wat ziet zijn ze vreselijk duur, dus daar kan ik die 100 euro mooi voor gebruiken!

VRAAG: ben je vegetarisch? Waarom?

Wij zeker niet, mijn man eet als het aan hem ligt alleen maar vlees. Dat is het bij mij niet, maar wel voor erbij. Ik heb net nog lasagne gemaakt, en daar zou ik de gehakt echt missen, en zo is dat met veel meer dingen. Al heb iik laatst in een Schnitzelrestaurant nog een groenteburger besteld, omdat ik groenten ook lekker vind, maar er had best vlees bij door mogen zitten. Maar helaas zijn dat soort combi's er vaak niet.

Janine

Terug
Bovenaan