iets leuks "gestolen"

Boodschappen doen, winkelen, als het straks mooi weer wordt weer lekker fietsen, buiten spelen, toch ook wel vervelen, de buren bezoeken, grotere dingen doen die gedaan moeten worden. Vorige week nog een nieuw stukje land omheind voor de paarden en grote palen gekocht voor ons nieuwe hek.

VRAAG: Hoe vaak gaat jullie kind nog in bad/douche?

Erikjan gaat 2 a 3 keer in badje, de douche is echt een ramp. En op zaterdag zwemmen we.

Janine

hallo,

Bij Stijn wisselt het nogal hoe vaak hij  in bad/ douche gaat. IN het weekend douchet hij meestal met 1 van ons, soms alleen zaterdag soms ook op zondag. en dan eens in de twee dagen in bad.

vraag:wat eten jullie vanavond
Carina

Oh jeetje, van alles eigenlijk; beetje lezen, beetje in de tuin rommelen, even snel wat huishoudelijke klusjes wegwerken zonder dat er iemand om m'n aandacht vraagt, alvast wat eten voorbereiden of eens iets nieuws uitproberen op kook- of bakgebied, fotoboek bijwerken.
Maar eerlijk gezegd zit ik onbewust toch altijd te wachten tot man en kind weer thuis komt... Hoe heerlijk ik het ook vind om even m'n handen vrij te hebben...

Heeft je kind een favoriet muziekje?

Lara is sinds een paar weken helemaal K3 verslaafd en ook de cd van Woezel en Pip (op d'r slaapkamer) doet het nog erg goed. Grappig hoor!  

Lynn wil vaak de dvd van bassie en adriaan op met liedjes uit grootmoederstijd. En dvd met allerlei liedjes van kabouter plop. Deze twee zijn echt haar favoriet.

Waar heb je nu zin in? (iets doen,of iets lekkers te eten)

Ijs! en dan voornamelijk een magnum almond. echt daar heb ik al zin in sinds zondagavond. Nu ik het opschrijf heb ik er alleen nog maar meer zin in. Helaas gaat het niet lukken om met de twee kindjes naar de winkel te gaan.

Vraag: hebben jullie altijd verse bloemen in huis staan?

Wij eigenlijk nooit, omdat onze katten die altijd omtrekken, dus dat is niet heel handig

Hoewel ik bloemen erg mooi vind en gezellig in huis, zal ik ze zelf niet gauw kopen. Bij mij in huis zijn ze zó verwelkt en dat ik vind ik eerlijk gezegd een beetje zonde van het geld. Planten kan ik ook niet goed "in leven" houden, erg he? Alhoewel ik er nu heb staan van de Ikea en die doen het tot nu toe erg goed! Zowel uitgedroogd als verzopen, ze staan er nog steeds goed bij, hahahaha. Wonderplantjes zijn het!

Als jullie een avondje weg gaan, wie past er dan meestal op jullie kind?

Terug
Bovenaan