iets leuks "gestolen"

Elsa heeft 1 groene muur en 1 roze muur waar 2 spiegels met brede groene randen hangen. Ze heeft net vandaag gordijnen gekregen, roze met oranje en dan beestjes erop, staat erg leuk. Ze had al wel rolgordijnen maar we wilden het net iets donkerder hebben. Ze heeft nu dus een echte meisjeskamer.

Heb je vandaag nog wat leuks gedaan???

hoi,

Gister hebben we kraamvisite gehad. 's ochtens kwamen vrienden van ons onverwacht en in de middag kwamen andere vrienden van wie we wisten dat ze zouden komen. Heerlijk buiten gezeten en vreselijk verbrand. Vandaag moet ik maar uit de zon blijven anders heb ik vanavond echt pijn ben ik bang.

Vraag: Hebben jullie de vlag uit vandaag? Wij zijn altijd hele trouwe vlaggers, maar vandaag is mijn man nog al overhaast naar zijn werk gegaan en dus hangt hij nog niet uit. IK zal me zo op het trappetje wagen om hem op te hangen.

Carina

Ik weet niet of m'n man (die is thuis, ik ben op m'n werk) er al aan gedacht heeft, maar anders hang ik 'em straks (om 13.45 thuis) nog even buiten. Ja, ik vind dat wel "belangrijk"; ik heb wat dat betreft nog wel een "oranje/nationaal gevoel". En Lara vind al die vlaggen ook prachtig!

Op welke manier beschermen jullie je kleintjes tegen de zon (bij fietsen, buiten spelen, wandelen)? Dus zonnebrand, petje/hoedje, zonnebril?

Lara heeft al sinds d'r geboorte een Ajax-petje (papa is supporter, dus heeft d'r meteen lid gemaakt van de kids club) en ook een zonnehoedje. Een van beide heeft ze dus meestal wel op; ook om de zon uit d'r oogjes te houden. We hebben vorig jaar wel een Baby Banz zonnebril gekocht, maar die is nog te groot. En bij zulk weer als deze dagen smeren we ook lekker met Zwitsal factor  50+.

Ik heb er eigenlijk vandaag nog niet zo aangedacht, maar vorig jaar had Erikjan een petje op. We zijn nu bij mijn ouders en ik heb het petje niet mee, dus dat si wel dom. En ik moet ook nog iets te smeren kopen, dus ik heb nog wat te doen.

VRAAG: Doen jullie iets bijzonders vandaag?

Wij niet. Mijn man werkt gewoon, en ik heb gewoon een vakantiedag net als andere dagen. We hebben vanmorgen gezwommen (veel handiger dan Erikjan in bad doen met die buik) en even boodschappen gedaan.

Janine

nee gister niks bijzonder gedaan. Nou ja ik bedoel dan niet iets bijzonder dat het te maken had met bevrijdingsdag. Mannetje moest werken en ik en lynn zijn lekker naar het strand geweest. HEERLIJK!!! Al moest ik wel ff wennen...voor het eerst weer in bikini op het strand.

Had jij al veel zomerkleertjes/schoentjes voor je kindje gekocht?

Ik dus niet!! Dus van het weekend eerst ff lekker shoppen. Weer een leuke smoes......ja ploteling heel mooi weer en ze heeft bijna niks met korte mouwen,korte broekjes  in haar kast,haha.

T-shirtjes heb ik niet kunnen laten liggen, dus die heeft hij al wel, daarvan wist ik ook wel in welke maat ik ze moest gaan kopen. Erikjan heeft nu nog 86 aan, maar als ik iets nieuws koop is het 92, even dubbelslaan en het wil ook prima. Maar korte broeken vond ik veel moeilijker. Vaaak zie je bij kleine kinderen niet dat het een korte broek is, hij heeft een 86 en 2 92. Zelfs die 86 is 7/8 ipv van kort. Dus daar moet ik iets op gaan verzinnen. En dan ik er nog een paar kopen, want 3 is wel te weinig, ach en dan nog een T-shirtje erbij.......

VRAAG: Hoe is dat bij jullie kindjes met een korte broek?

Janine

Elsa had een tuinbroek 86 voor haar verjaardag gekregen en die pas nu erg leuk, en ze had nog wat korte broekjes maat 80 van vorig jaar, die ze nog past, maar ze zal er toch nog een paar 86 bij moeten hebben, want die maat 80 zullen niet lang meer passen. T-shirts heb ik gisteren nog maar wat gekocht maat 92, want die had ze dus niet meer. Dus een deze dagen nog maar een keer te shoppen.

Hebben jullie kindjes al zomerschoenen?

Elsa nog niet, dus die moeten we ook nog kopen, maar weet nog niet precies wat ik voor haar ga halen, want iets met open neus lijkt me niet handig als ik nu naar haar schoentjes kijk, is die neus namelijk heel snel versleten, dus hoe zal het dan met haar teentjes gaan??? Dus ik denk maar een schoentje waar haar teentjes veilig in zijn

Hallo,

Toevallig gister net sandaaltjes voor Stijn gekocht, hele leuke met brandweerautotjes erop. Tot nu toe gaat het heel goed, maar eigenlijk loopt Stijn het liefste op blote voetjes.

Vraag: hoe vaak en waarmee smeer je je kindje in. Ik smeer STijn een keer of 4 per dag in met Zwitsal, factor 50. Hij krijgt al wel een beetje een kleur op zijn gezicht en armpjes. Op zijn hoofd wordt hij wel een beetje rood, een petje houdt hij namelijk helemaal niet op, dus ook daar smeer ik zo goed mogelijk zonnebrandcreme.

Carina

Terug
Bovenaan