iets leuks "gestolen"

Ik smeer Floris en Sophie ong 2 keer per dag in.
's Ochtends voordat ze naar buiten gaan en 's middags als hij uit bed komt. Ze spelen meestal in de schaduw. En vooralsnog (het is pas een weekje mooi weer) is 2 keer per dag voldoende.

Drinkt je kind nog uit de fles?
Floris krijgt elke ochtend en avond nog een fles melk.

Fles??? Eigenlijk heeft Erikjan niet uit een fles gedronken, alleen afgekolfde melk, verder alles uit een beker. Al vanaf een maand of 6. Maar een gewone beker zonder tuit zie ik nog niet echt zitten. Dus voorlopig blijft het een tuitbeker.

VRAAG: Is er al een kindje dat geen tuit meer nodig heeft?

Janine

Nou, Steyn nog niet, hoor  Al laat ik hem weleens uit de beker drinken zonder tuit, maar dat wordt een grote kliederboel. Hij drinkt nu wel graag uit een beker zonder oortjes, dat wel.

Jeetje, wat is het toch een heerlijk weer hè? Dan denk je misschien, wat doe je dan op het forum, maar ik ben aan het werk . Uitkijkend op een terras, airconditioning aan. En een beetje hobbiën, want echt zin heb ik natuurlijk niet vandaag.

Zijn jullie al met de kids naar het strand geweest en zo ja.... was dat zomaar een dagdeel of een hele dag?

Groetjes,
Mirelle

Ben al de hele week met lynn naar het strand geweest. heerlijk!! En lynn vindt het ook erg leuk. wij gaan dan vanaf een uur of 2 tot een uur of 6. Ik leg lynn om ong. 11 uur op bed en dan slaapt ze tot ong. half 2,broodje eten en naar strand.
Ik dacht in begin hoe moet ik dit gaan doen want ze sliep meeste van de keren nog 2 x per dag maar gaat helemaal super. We komen thuis, we gaan eten en dan in bad en ff beneden nog ff spelen en dan lekker naar bedje. Ze slaapt zo,best vermoeiend zo'n middagje strand.

Is jou kindje ook zo gek op ijs??

lynn is er dol op. Op strand krijgt ze elke dag een perenijsje. Vanmiddag reden we de boulevard op en ze riep gelijk.... ijs!!! Ze heeft het de hele tijd geroepen tot ze er eindelijk 1 had,haha

Hoi hoi,

ijs, nee dat heeft Stijn nog niet gehad, hij krijgt heel weinig tussendoortjes, behalve fruit, dat vindt hij heerlijk. Als hij 's ochtends beneden komt staat hij al bij de fruitschaalie die , daarbij heftig met z: die dijn hoofd knikkend, zo schattig

Vraag: eet je kindje veel fruit
Stijn is vooral dol op bananen en mandarijnen. Als we alleen het woord noemen, raakt hij door het dolle

Lara lust ook wel graag fruit en dat mag ze van ons ook onbeperkt. Dus ook bij ons ook  een kleine peuter die naar de fruitschaal staat te wijzen! Bananen zijn altijd goed, momenteel vindt ze druiven erg lekker (en leuk om zelf van de trosjes te plukken). Afgelopen winter gingen de mandarijntjes ook goed naar binnen. Appel en peer is wat minder. Af en toe kiwi vind ze ook lekker. Het is nu wachten totdat de aardbeien wat betaalbaarder zijn of zelf in onze tuin groeien, want dat zal er ook wel ingaan!

Lust je kind (gekookt) ei?

Enige tijd geleden moest Lara niks hebben van eieren, maar sinds 2 weken propt ze ze vrolijk naar  binnen! Blijkt maar weer dat je alles moet blijven aanbieden en dat ze dus op den duur wel aan de smaak en structuur kunnen wennen (uitzonderingen daar gelaten)

Hoi,

Stijn is niet zo van het speelgoed, dingen die niet bedoelt zijn als speelgoed daar speetl hij het leukste mee, leeg melk pak, zonnebrillen dat soort dingen.
Buiten vindt hij het wel leuk om met water te spelen. We hadden een grote emmer met water staan, eerst was het alleen maar dingen er in gooien, maar ineens bedacht meneer dat hij er zelf ook wel in kon, eerst voorzichtig 1 been en ineens zat hij er helemaal in, met kleren en luier. Wat kan er veel in zo'n luier zeg, loodzwaar was hij!, hihi.

Vraag: denk denk denk...... hoeveel woorden zegt je kindje al
Stijn nog niet zo heel veel: poes dag, opa, die , deze... dat was het wel zo ongeveer, ben veel met hem aan het lezen en benoem alles, maar helaas, zal nog wel komen

Carina

Terug
Bovenaan