IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

hey,ik heb een oppasmoeder en da gaat prima!

k weet niet meer of t al gevraagd is maar;in wat voor huis wonen jullie??ry/hoek/vrystaand?

Wij wonen in een rijtjeshuis.
Maar zijn wel de grootste huurhuizen van het dorp.
We wonen trouwens recht tegenover een schooltje.
Als je bij ons de voordeur uitloopt, dan nog geen 15mtr lopen, en je staat binnen.
Ideaal voor strax!!

Wat voor gsm hebben jullie?

een samsung en mn man nokia

hoe kwamen jullie op de naam v jullie zoon/dochter?

Mijn man en ik zaten een heleboel namen op te noemen en ineens zei hij Stijn. Dat past mooi bij de namen van de oudste twee en ik vond het meteen een leuke naam.

Waarin verschilt jou opvoeding met die van je ouders?

o ja, nog even over een vorige vraag. Ik ben waarschijnlijk hopeloos ouderwets want ik heb helemaal geen gsm.

Groetjes van Marloes

Dat weet ik nog niet, want die van ons is pas 4 maanden en het is onze eerste. Ik denk dat het niet veel anders zal zijn dan hoe mijn ouders me hebben opgevoed.
Mijn man heeft, als ik het zo kan inschatten, ongeveer dezelfde waarden en normen meegekregen als ik. Daar hoeven we ook niet veel "ruzie" om te maken.
Ik vind dat ik een prima jeugd heb gehad.
Het enigste wat ik hoop dat anders is: dat ik en mijn man voor altijd bij elkaar blijven. Mijn ouders zijn nl. gescheiden (maar zonder oorlog, gelukkig)

Volgende vraag:
Douchen of badderen?

De kleine doe ik het liefse in bad. (tegenwoording word ik dan meteen door hem gedoucht, want hij trapt al het water een meter hoog). Heerlijk dat kleine leifje in mijn armen en er kan dan geen lachje meer af want dat is dikke ernst hoor.

Wat vind je een hele slechte eigenschap van jezelf?

heb nogal een sterke eigenwil en draaf daar nog wel eens in door

waar mogen ze je(buiten je kleine)snachts voor wakker maken??

ik ben nu aan t afvallen dus je mag me vooral wakker maken voor lekker vet en ongezond eten.

welk slaapliedje zing je voor je kleine?

Terug
Bovenaan