IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

in de maneschijn... ben hier va dag 1 mee begonnen het regelmatig te zingen en nu wordt ze er direkt heel rustig van en slaapt in no time,laatst zong pappa het en toen hielp het niet ,even erna bij mama wel..vondt wel sneu mn man met alle goeie bedoelingen..

boodschappen..a  merken of..?

eigen merk van de supermarkt of frites van de euroshopper. alleen koffie thee en cola is een a-merk en de luiers

wat is je beste eigenschap?

ben zorgzaam en kan goed luisteren.

wat is je domste blunder ooit?

hallo,

ik heb een keer op een bruiloft twee glaasjes Malibu met chocomel gedronken en ben toen op de fiets naar huis gegaan. Ik drink nooit alcohol. Ik kon niet meer recht fietsen en bijna thuis werd ik ingehaald door een politieauto (het was middenin de nacht) en stapte er een agent uit. Die wilde net naar me toe lopen toen zijn collega hem riep en ze er met gillende sirenes vandoor gingen. Wat voelde ik me toen opgelaten zeg. Ik drink echt nooit alcohol. Het zal toch gebeuren dat je wordt opgepakt voor openbare dronkenschap. De rest van de weg ben ik gaan lopen. Pfff ik wordt nog trillerig als ik eraan terug denk. O ja, ik denk dat als ik wel was aangehouden mijn man en de rest van de familie me dit de rest van mijn leven zou laten weten omdat ik om drie uur s'nachts op een verlaten weg nog lopend of fietsend stop voor een rood verkeerslicht en nooit naast een zebrapad oversteek.

Waar heb je spijt van?

Ik heb er even over nagedacht, maar ik kan niks verzinnen waar ik spijt van heb.
Ik vind mezelf dan ook een enorme bofkont!

De volgende vraag:
ochtend sex of avond sex? (tja waar het hart van vol zit )

Groetjes Jessy

avond sex.. ik ben zeker geen  ochtend mens

volgende vraag. is jullie sexleven erg veranderd?

Welk sexleven????

Nee, grapje hoor. Ja we hebben wel minder sex nu, maar ik weet uit ervaring dat dat wel weer goed komt.

Wat zou je doen met een miljoen?

Groetjes, Karin

Met een miljoen zou ik een goed gaan denken of ik mijn baan nog echt wil houden of toch iets voor mezelf wil beginnen, nadat ik eerst van mijn kindjes genoten heb.
Een huis hebben we al (en dat is net verbouwd, dus verhuizen doe ik niet, of het moet wel een heel heel mooi optrekje zijn).
Een andere auto kopen met een nieuwe caravan die helemaal is ingericht op onze wensen.

Doen jullie mee aan loterijen waar je veel geld mee kunt winnen?

Terug
Bovenaan