IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

Nee, we winnen toch nooit wat zeg ik altijd tegen mn vriend.
Dan zegt ie: ja als je niet meedoet win je idd nooit nee.
Heeft ie ook wel gelijk in, maar vind het zonde van ons geld.

Hmm... een andere vraag..........................
Hoeveel hebben jullie wekelijks te besteden?

Wij ritsen nogal makkelijk de pinpas overal doorheen, dus hebben we sinds een aantal maanden dat we 300 pinnen aan het begin van de maand en dat we daar alle " tussendoorboodschappen" van doen. Dus buiten de weekboodschappen, tanken enz. om kunnen we nog 75 euro per week verbrassen hahaha..

Hmmm, nou nog een vraag?!?!

Waar ging de laatste ruzie met je lief over? (nieuwsgierig he hihi..)

Over het opruimen van zijn schoenen 9waar ik geregeld oveheen kukel!!!!!!!!)

Heb je een krstboom staan?

Nee, wij hebben (helaas) geen kerstboom staan.
29 en 30dec gaan we hier laminaat leggen, dus dan moet toch alles de deur uit.
Morgen dus de schuur uitruimen en naar de milieustraat in E-L

Daar gaat gelijk mijn volgende vraag over... Is het bij jullie op zolder en in de schuur een rotzooi?

Ja!!! Ik heb twee jongens van vijf en zeven die als het enigsinds kan buiten spelen (ze willen zo ook naar buiten brrr) en vanalles de schuur in en uit slepen. In het voorjaar en in het najaar mest ik hem uit, maar op de een of andere maier is het zo weer een bende. Onze vijfjarige is een echte verzamelaar en ik vind dus vanalles in de schuur. hele bossen en bergen tekeningen die ik naar de papierbak had verbannen. En de zolder die heb ik al tig keer opgeruimd, maar las mijn man wat nodig heeft kiept hij alle dozen en kasten leeg totdat hij gevonden heeft wat hij zoekt. Wat is er toch mis met vragen. Dan hoef ik volgens hem niet helemaal naar zolder. Maar ik ga liever vijf minuten naar zolder om iets te zoeken dan dat ik twee avonden aan het opruimen ben. Zucht... En wat denk je van alle spullen die je verzamelt als je drie kinderen hebt. Niet normaal meer.

Waar ben je erg aan gehecht?

Ik ben erg gehecht aan mijn kleine ventje, wat hou ik veel van dat mannetje zeg!!!
Ze mogen alles van me hebben als ik hem maar mag houden!

strand vakantie of doe vakantie?

Nu een doe vakantie, ik vond en vind het nog steeds heerlijk om op het strand te liggen voor een paar dagen, maar dan wil ik ook weer iets gaan doen.
Maar met 2 kinderen komt er niet meer zoveel van terecht van liggen op het strand.

vakantie in Nederland of buitenland?

Hoi,

met de kinderen ga ik het liefst naar Centerparcs of Landal ofzo. Gewoon in Nederland. Anders vind ik het geen doen met de kinderen.

Waarin lijkt je kindje nu al op jou?

Terug
Bovenaan