IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

Zijn temperament!!! Mijn oudste is de rust zelve (heeft ie van mijn man..) en deze (ruim 5 maanden) laat duidelijk niet met zich sollen en laat zich echt wel horen. Waar de oudste rustig op zijn flesje kon wachten begint Jesse al te gillen als ik mijn shirt niet snel genoeg omhoog doe (krijgt nog bv)...

Vuurwerk afsteken of juist niet??

nee! ik heb nog nooit wat om vuurwerk gegeven...(ben er ook wel "bang" voor)vind het wel mooi om te zien dus  ik kijk wel....en vind het nog is zonde van het geld..

weet niet of deze al is geweest:

werken of thuis blijven

Werken maar dan wel parttime. Ik werk zelf 3 dagen in de week en mijn man 4 dagen. Ik zou niet hele dagen thuis willen zitten omdat je wereldje dan wel heel klein word, maar ik vind 3 dagen kdv of zo ook wel veel. Mijn man is dus 1 dag thuis, 1 dag past oma op en 1 dag gastouder..

Heb je een (huis)dier?

nee wij houden niet van huisdieren, leuk van een ander maar niet voor ons zelf.

hoe ziet de zondag bij jullie dr uit????

Mijn man werkt 6 dagen per week (eigen zaak) dus zondag is echt de rustdag.
Lekker met de kleine in bad en doen waar we zin in hebben, lekker ontbijten, wandelen, boekje lezen op visite gaan of visite ontvangen. 's avonds lekker optijd naar bed, beetje tv kijken en ....

merkkleding voor je kleine of niet?

Niet. Ik koop eigenlijk alles bij C&A. Leuke kleertjes en niet duur. Vorige week nog  twee maten gekocht voor de winter in de opruiming.

Wat doe je om je te ontspannen?

Computeren! Even het forum bijlezen en bijwerken. Regelamtig ook nog even een spelletje.

Wat is het mooiste compliment wat je ooit hebt gekregen?

Groetjes,
Karin

Dat we een prachtzoontje op de wereld hebben gezet!!

hebben jullie altijd de babyfoon aanstaan?

Terug
Bovenaan