IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

Wij hebben de babyfoon eigenlijk altijd aanstaan, maar niet alleen voor de baby.
Zo hoor ik ook namelijk of de oudste zijn kamer uitkomt, die durft niet naar beneden te komen en gaat dan aan de trap staan roepen wat ik niet altijd hoor.
Voor Daan hoe fik hem eigenlijk niet meer aan te zetten, die leg ik in bed en die slaapt.

waar kan je man je echt mee verrassen?

Met een heerlijke massage of een dagje stadten (ja die van mij houdt van winkelen hihi..)..

Waar kunnen jullie je aan irriteren?

mijn vriend kan ik wel verrassen met een masage en wie weet wat daar uit voort komt....  

Waar mag iemand je 's nachts voor wakker maken?

Groetjes Lynn

Ha Ha. Dat antwoord was gelijk!!!!
Ik kan me soms enorm irriteren aan mijn vriend.....dat hij dingen op papa's manier doet.

Nogmaals: Waar mag je 's nachts voor wakker gemaakt worden.

Groetjes lynn

Ik wil 's nachts nergens voor wakker gemaakt worden, ben blij dat we eindelijk weer door kunnen slapen (ben zeer gehecht aan mijn nachtrust).

Wie doet bij jullie de kinderen in bad en naar bed?

Ik doe Dylano van ma t/m za. in bad,
Dus zondag mijn vriend, die afspraak hebben we destijds gemaakt.
Ik doe hem ook meestal in bed... heel af en toe mijn vriend (als ik het vraag).

Oke, de volgende vraag gaat ook over in bad doen: wanneer doen jullie de kleine in bad?

Da's heel verschillend. Soms als mijn dochter op de PSZ zit, lekker uitgebreid met massage na. Soms het 's avonds voor het slapen gaan en in het weekend gaat hij nog wel eens met mij onder de douche ( 's morgens).

Hoe zag jullie trouwdag eruit?

Groetjes,
Karin

Dat weet ik (nog) niet.
We zijn (nog) niet getrouwd

Wat hebben jullie thuis voor vloer liggen?.

Terug
Bovenaan