IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

Ja hoor, eigenlijk zeg ik wel alles wat ik denk! Ik vind recht voor zijn raap de beste manier...

Hoeveel ex-en heb je?????

Echte veel exen heb ik eigenlijk niet. Wel wat vriendjes gehad in mijn puberjaren, maar die vind ik niet tellen, want dat was nooit serieus. Voordat ik Jeroen leerde kennen heb ik een half jaar een relatie gehad, maar we zagen elkaar alleen in het weekend (hij was beroepsmilitair en woonde op de basis). Dat werkte voor mij eigenlijk niet. Jeroen is de eerste man met wie ik me een toekomst voor kon stellen......

Volgende vraag:
Bid je wel eens?

Groetjes, Karin

voor mijn lelijke hangbuik, vetrollen en striae.

groetjes Mariska

als iemand je beledigt zeg je daar dan wat van?

Dat ligt er maar aan wie het doet, op welke manier ik er iets van zeg, maar ik zeg er wel iets van hoor. Zeker als ik het er niet mee eens bent hahaha..

Wat zou je doen als je de jackpot zou winnen bij de staatsloterij a.s. maandag??

we hebben loten, dus zoals elk jaar hebben we alles al weer uitgestippeld.... we gaan natuurlijk eerst huilen en lachen tegelijk.
Dan gaan we voor mijn man een porsche bestellen, en ach doe mij er ook maar een en voor Feline een kinderuitvoering, ja die bestaan echt hahaha

verder een nieuwe boot kopen en een nieuw huis. verder blijf ik wel werken, maar neem ik wel een interieurverzorgster.

groetjes Mariska

Scheppen jullie op over jullie kind(eren) en zoja wat dan?

Hoi!

Nee,niet echt opscheppen..maar wel heeeel trots over onze Luuk vertellen..dat is toch geen opscheppen....
Ik vertel dan aan iedereen die het maar horen wil hoe lief dat hij is,en we zeggen echt elke dag tegen Luuk zelf hoe blij dat we met hem zijn ..het is echt elke dag genieten met hem!!
Of ben ik nu aan het opscheppen...hahaha

Verklap eens een klein geheimpje......

Liefs,Swinnie

Oe, een geheimpje... Ik heb wel een geheimpje.. Toen ik zwanger was van mijn tweede wilde we graag weten wat het zou worden, maar we hadden besloten om het aan niemand te vertellen! Toen we 's morgens te horen hadden gekregen dat we een tweede jongetje zouden krijgen, ging ik 's middags met mijn moeder op stap EN ik kon het niet voor me houden en heb het verteld... Tegen mijn man heb ik toen gezegd dat ik me per ongeluk had verpraat....;)

Ben je wel eens vreemd gegaan??

Terug
Bovenaan