A
Anoniem
Guest
Tja, wat is vreemdgaan??
Vroeger toen ik 13jr. was, had ik een vriendje, maar die vond ik niet meer leuk Zo ging da toen hé??
Maar goed... toen heb ik wel gekust met iemand anders die ik helemaal te gek vond.
Heb het gelijk gezegd tegen die jongen. En die was er kapot van (t is zonde)
Toen zat ik de volgende dag bij een vriendin, en toen kwam hij een bos met rozen brengen, en de 2 dagen erna ook!!
Maar ik hield mn poot stijf, ik vond hem niet meer leuk
Wat een kreng was ik hé?
En ohja, met die jongen waar ik mee vreemd was geweest, heb ik nog ff verkering gehad, met de nadruk op ff!! Hij maakte het na 2 dagen uit
Nou ja... boontje komt om zijn loontje hahahaha!!
Maar daarna ben ik helemaal niet meer vreemdgeweest.
Ik moet er niet aan denken zeg!! Ik heb genoeg aan mijn vriend, en ben gelukkig met ons leventje zo.
Heb je weleens abortus gepleegd?
Vroeger toen ik 13jr. was, had ik een vriendje, maar die vond ik niet meer leuk Zo ging da toen hé??
Maar goed... toen heb ik wel gekust met iemand anders die ik helemaal te gek vond.
Heb het gelijk gezegd tegen die jongen. En die was er kapot van (t is zonde)
Toen zat ik de volgende dag bij een vriendin, en toen kwam hij een bos met rozen brengen, en de 2 dagen erna ook!!
Maar ik hield mn poot stijf, ik vond hem niet meer leuk
Wat een kreng was ik hé?
En ohja, met die jongen waar ik mee vreemd was geweest, heb ik nog ff verkering gehad, met de nadruk op ff!! Hij maakte het na 2 dagen uit
Nou ja... boontje komt om zijn loontje hahahaha!!
Maar daarna ben ik helemaal niet meer vreemdgeweest.
Ik moet er niet aan denken zeg!! Ik heb genoeg aan mijn vriend, en ben gelukkig met ons leventje zo.
Heb je weleens abortus gepleegd?