IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

Weet je, het liefst zou ik hier antwoorden: Groot gezin.... maar mijn lijf heeft al moeite genoeg gehad met deze twee zwangerschappen. Pleegzorg of adoptie ziet mijn man niet zitten dus ik denk dat we met z'n viertjes blijven.

Wat draag je in bed?

Groetjes, Karin

Dat ligt er aan in welke bui ik ben en hoe warm het is. Een t shirt of een hempje meestal. Zeker nu er een kleine is heb ik er voor mezelf moeite mee naakt in bed te liggen.....kwestie van wennen denk ik.....

Lieg je weleens??

Groetjes Lynn

Hihi, durft niemand deze vraag te beantwoorden?

Ja hoor, ik lieg wel eens. Meestal zijn het leugentjes om eigen bestwil. ik verdraai ook nog wel eens de waarheid een beetje voor mijn dochter van drie, maar is dat echt liegen?

Wat is je lievelingsfilm?

Groetjes, Karin

hoi,
ik ben laatst naar alles is liefde geweest vond t een erg leuke film maar echt een favoriete film heb ik niet.

kijkt jouw vriend/ man ook te veel sport???

groetjes miranda

nee gelukkig niet..sport scheelt m niet maar daar in tegen kan ie uren lang naar discovery kyken..

als je wat mocht veranderen in nederland wat zou het zijn??

De straffen!!! Je kunt hier zooooveel uitvreten zonder er een echte (gevangenis) straf voor te krijgen.. Ik zou het wel weten. Overal forse straffen op, dan is het zo afgelopen hier...

Wat vind je van je schoonfamilie??

Die durf ik wel te beantwoorden. Ik ben erg blij met mijn schoonfamilie en heb een goede band met ze. Toch vind ik het moeilijk om dingen met ze te bespreken mbt   de opvoeding van Benthe en als ze dingen met of voor Benthe doen die ik liever niet wil.
Dan merk ik toch het verschil tussen eigen en schoon- ouders!!!

Nieuwe vraag:

Twijfel je weleens aan je relatie?

nee,ik mag me heel gelukkig prijzen met mijn man,hij is heel behulpzaam en doet heel veel in het huishouden,ook de verzorging van onze meid doet ie geweldig,draait nergens zn hand voor om..als ik zie dat mn zwager een poepbroek bijv aan mn zus overlaat enzo .

wat viel of valt je tegen in het ouderschap??

Terug
Bovenaan