IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

Ja als we wel eens ruzie hebben gehad. (we kunnen allebei niet goed tegen vermoeid zijn...) Maar het is altijd snel weer goed en we houden gelukkig superveel van elkaar.

Heb je wel eens iemand achter de rug om verraden?

Het af en toe heel erg moe zijn als ze niet goed slaapt valt me tegen.

Heb je wel eens iemand achter de rug om verraden?

Nee! Nog nooit... Vind dat ook wel heel kwalijk als mensen dat doen hoor!

Ben je tevreden in/op je werk?

Nee, krijg niet de waardering die er zou moeten zijn.
Ben daarom ook op zoek naar een andere baan, maar tot die tijd blijf ik gewoon zitten om mijn waarnemend werkgever een beetje te stangen. Ga niet vertrekken omdat hij dat wil, met mijn collega kan ik het gelukkig wel goed vinden en daar heb ik meer mee te maken.

Wat ga je anders doen in 2008?

ik ga proberen om wat minder recht voor zijn raap te zijn en als ik mijn mening ergens over geef om dat iets genuanceerder te doen.

Heb je je aan de goede voornemens van het afgelopen jaar gehouden?

Hihi, ik had maar 1 voornemen gemaakt en dat was een mooi kindje op de wereld zetten, en dat is gelukt.. Ik ben (meestal) niet zo van de voornemens, ik rook niet meer, drink niet, sport, dus ik zou niet weten wat ik me moet voornemen, want dit zijn volgens mij de meest gebruikelijke..
Ik heb me nu voorgenomen om wat minder plannerig te zijn. Ik plan graag alles van te voren en met 2 kleintjes lukt dat niet, dus om mezelf een hoop ellende te besparen ga ik dat trachten te laten varen...

Helpt je man/vriend in het huishouden?

ja heel goed zelfs,hij is echt nergens te beroerd voor,soms wat te goeieg.

ga je op vakantie aank zomer?

Zeker dat we gaan, ik heb het nog nooit zo gemist als afgelopen zomer. Gewoon even lekker weg in eigen land, even de boel de boel laten. Thuis gaat toch het gewone leven door, op vakantie is het net even anders, gewoon genieten.
De vakantie voor dit jaar hebben we dan ook al vroeg geboekt in oktober al.

wat is je kledingstijl?

Terug
Bovenaan