IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

leuke, maar lastige vraag. ik zou van mijn voormalige goede vriendin, die nu is gereduceerd tot vage kennis, willen weten of haar oudste dochter een ongelukje is. Ze was pas 19 toen ze haar kreeg met een foute man en ik heb het idee dat ze daar niet blij mee is. Ik vind deze vraag veel te persoonlijk en zal hem daarom nooit stellen.

Hoeveel partners heb je gehad?

">< A> src="http://bf.lilypie.com/DbsCp1.png    

hoi ik neem aan dat je bedoeld,waar je ook sexueel kontakt mee hebt gehad??dat is 3,mijn man is dus de 3e en zekerrr de laatste!

waar ben jij jaloers op??

Op mensen met  heel veel  energie! Ik ben door mijn reuma altijd moe en twee jonge kinderen (en sinds een aantal maanden een trage schildklier) werken daar ook niet echt lekker aan mee.

Staat de kerstboom nog bij jullie?

nee,we hebben m gister eruit gehaald en s''middags kwamen er al kinderen om m op te halen(krijgen ze geld voor bij de gemeente as ze m daarheen brengen)wel weer lekker hoor,weer alles aan kant.

wat ga je morgen doen??

Op zaterdag mag ik altijd " uitslapen" wat inhoudt dat ik tot een uur of half 9 lekker op mijn bedje lig.. Daarna rustig alles aankleden en douchen. Meestal gaan we 's morgens wat wandelen of zo.. Als mijn oudste op bed ligt en ik de kleinste eten heb gegeven ga ik naar mijn paard! Als ik thuiskom moeten er nog boodschappen gedaan worden. Morgenavond gingen we een filmpie huren en lekker wat hapjes maken voor als de kids op bed liggen..

Waar kan je man/vriend je enorm mee verrassen?

Hihi, in bed liggen zonder kleren!

Zijn er TV programma's waar je voor thuis blijft?

Baantjer bleef ik vroeger voor thuis, ik kijk tegenwoordig zo weinig tv dat ik niet zou weten of ik nog ergens voor thuis zo moeten blijven.

Wat voor ondergoed dragen jullie?

ik draag meestal van die vrolijke strings/hipsters, maar af en toe ook wel wat sexier hoor, maar eigenlijk mag ik wel weer wat nieuwe lingerie gaan kopen....hihi

ben je al op je gewenste gewicht nu een paar maanden na de zwangerschap?

Terug
Bovenaan