IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

Hetgene wat bovenop de stapel in de kast ligt trek ik aan. En dan bijvoorkeur dingen die ik niet hoef te strijken. met de kerst heb ik wel weer een rok aangehad maar thuis is het meestal een (spijker)broek.

Wat vind je het allermooiste aan jezelf?

De blik in mijn ogen als ik lach.

Heb je wel eens een baby gezien die je niet zo mooi vind en wat zeg je dan tegen de mama of papa?

Nee, maar ik denk dat ik dan zou zeggen: wat een lief kindje.

Wat vind je het mooiste aan je partner?

Zijn glimlach en zijn humor!! Wij hebben altijd zoveel lol samen... Dat vind ik ook erg belangrijk in een/mijn man, dat we samen kunnen lachen!!

Als er iets was wat je zou kunnen veranderen aan jezelf en aan je partner, wat zou dat zijn??

aan mezelf;dat ik niet zo mn zin wil doordrijven,en wat makkelijker wordt.

mn man;eigenlijk niets...oja dat ie de telefoon oppakt as die gaat,meneer heeft er nl een hekel aan om te telefoneren,heb al eens gezegd een belsyndroom,hi hi.

wat zie je nu al in je kindje terug van jouw of je man/vriend??

ons ventje van net 3 maanden lijkt nu al zo op zn vader qua uiterlijk en qua karakter dat het goed is dat ik zeker weet dat hij uit mijn buik kwam, ik zie er namelijk nog helemaal niks van mezelf in terug!!
Ik hoop dat dit nog wel wat gaat veranderen want een beetje van mezelf in hem terug zien zou wel leuk zijn toch!

Hoe lang wacht je voor je voor er wordt gewerkt aan een broertje of zusje of hoelang hebben jullie gewacht?

groetjes Jessy

ik zou zelf het liefst beginnen als jayden 1 jaar is ( dus over 6 maanden ) want dan scheelt het niet zoveel en dat lijkt me heel leuk, had ikzelf ook met mijn broer. Maar we wonen nu te klein voor nog een kleintje, dus ik wil eerst verhuizen en hoelang dat gaat duren? Tja.......

Wat is op dit moment je grootste wens?

Lekker in mijn vel zitten en blijven!!

Welke vraag heb je altijd al aan iemand willen stellen, maar nooit gedurfd?

Terug
Bovenaan