IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

quote: debby269 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-01-2008 12:59:43'));

quote: joybink reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-01-2008 21:59:28'));

ik was heel snel zwanger..okt 07 gestopt met pil,ongi geweest(wat normaal de stopweek was)en 4 nov was de test al goed en dus al zwanger..had niet verwacht zo snel,na zoveel jaren pilgebruik.

Huh??? Je bent toch al mama?? Of ben je weer opnieuw zwanger?? Ook leuk tuurlijk, haha!

Groetjes Debby.

hoi debby,nou moet ik toch echt aan de bril,ik heb nl een verkeerde data ingevuld het moet zijn;okt06goed dat het je was opgevallen!dus nee,ik ben niet weer zwanger en geniet lekker van mn meiske

nou ben ik je vraag ook nog eens vergeten effe kijken hoor..

Ja, ik rook, slechte gewoonte, ik weet er alles van!!

Heb je al een fotosessie laten maken van je kleintje??

nou nou nu maak ik er hemaal een boeltje van nu staan er verschillende antwoorden door mekaar

maar goed..niet zwanger op moment,rook niet,en ja heb in okt een fotosessie laten maken..errug mooi was ook meteen verkocht en heb ze allemaal genomen

foto's maken of film?

Oei, oei, oei, Die vind ik lastig euhhhh, ik denk toch foto. Ik ben gek op fotolijstjes en bewerk er al altijd lekker oplos.

oh ja baby bright is een soort moderne tiktak erg leerzaam en erg leuk van 3 mnd tot 3 jaar te bestellen op bol.com.

Ok volgende vraag.

Wat is je favoriete vakantiebestemming( met kids )?

Hmm... met kids denk ik Center Parcs.
Daar hebben ze toch veel faciliteiten voor ons én de kids.

Woon je in een dorp of in een stad?

Mijn vriend is 27.

Wat vind je eigenlijk over borstvoeding geven in het openbaar?

Terug
Bovenaan