IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

Met mijn ouders is het alleen maar beter gegaan!! Het ging al super, maar nu nog meer, haha!!
En wat moet ik zeggen over mn schoonouders??? Het zijn hele goede mensen hoor, daar zeg ik nix van. Maar wij vinden dat hun er niet veel voor doen om hun kleinzoon te zien.
En oké, ze hebben al wel 6 kleinkinderen nu, maar moet Dylano drm achterblijven ofwa???
Dus ja... zit een beetje in tweestrijd...

Hoe oud was je moeder toen ze moeder werd??

Mijn moeder was 27 toen ze mijn zus kreeg en 29 toen ik werd geboren.
Ikzelf was nog net 26 toen Feline werd geboren.

Hoe ga je om met slaaptekort, wordt je sacho of kan je er goed tegen?

Ik wordt niet chagerijnig, maar ik kan ook niet veel hebben.
Gelukkig weet ik dan dat het door weinig slaap komt en dan beheers ik me maar.
Ik word een beetje lusteloos en dan ga ik vroeg naar bed.
En onze zoon is heel gemakkelijk

Hoe zou je geheten hebben als je een jongen was?

Ja, nu heeft mijn man vakantie en helpt me veel. het is voor hem lastig als hij werkt omdat hij om half acht weg gaat en om half acht weer thuis is. Dan heb je geen fut meer om wat te doen. Op zijn vrije dagen helpt hij veel met boodschappen en koken.

Wanneer voelde je je echt moeder?

ik had al wel drek het gevoel vanaf de geboorte;dit is mijn meiske en daar ga ik supergoed voor zorgen..maar ik had pas mn echte moedergevoel toen de kraamhulp de deur uitwas en we het lekker zelf deden zonder meegekijk.
het ritme kwam pas later maar das logish lijkt me.
nee ik voel me echt moeder en zij is samen met mn man mn nr 1!!

heb je je zwangerschapsverlof beleefd zoals je graag wou?ik bedoel heb je kunnen doen wat je wou?

ja ik heb m wel redelijk goed beleefd, ik had wel bekkeninstabiliteit, waardoor ik veel thuis was natuurlijk. Maar heb daardoor heerlijk mn rust genomen, boeken en tijdschriften gelezen, als het kon heerlijk gewinkeld ( babyshoppen ) met mn moeder, alleen kon ik maar weinig op een dag en moest daarna veel rusten. maar het was toen in april zulk heerlijk schitterend weer en heb lekker op het balkon in het zonnetje gezeten.....als ik daar nu aan denk, krijg ik gelijk zin in de lente!

Weet je alweer welke naam je je kindje gaat geven als je weer zwnager bent?

Bij ons waarschijnlijk geen volgende kinderen meer. Misschien maar goed, want met een dochter en een zoon zijn onze favoriete namen al vergeven (Eva en Bas). Als Eva een jongen was geworden had ze waarschijnlijk Koen geheten en als Bas toch een meid was geworden (ik wist vanaf week 20 dat het waarschijnlijk een jongen was) had hij Femke geheten.

Hoe ziet je ontbijt eruit?

Terug
Bovenaan