IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

Gezond blijven en weer een strak lijntje krijgen!

waar kun je jou   's nachts voor wakker maken?

nachtvoeding, chocolade, chips, koek, hutspot, koffie

ik kan echt vierentwintig uur per dag eten en al zet je om half zeven in de morgen een bord hutspot voor mijn neus, het gaat met smaak op.

Waar heb je je partner voor het eerst gezoend?

Bij binnenkomst in een cafeetje. We hadden al een maand om elkaar heen gedraaid en gesmst en toen we af hadden gesproken besloot mijn vriend me maar meteen bij binnenkomst te kussen, zodat we allebei wisten waar we stonden.

Wat is op dit moment je grote droom, buiten goede gezondheid en gelukkig zijn?

Een leuk huisje met tuin, groot genoeg voor ons gezinnetje en eventuele uitbreiding.

Hollandse pot of internationale keuken?

oh, moeilijk. het is allebei zo lekker. Zolang er geen vlees in zit eet ik alles. Maar dan ga ik toch voor de hollandse pot.

Welke droom heb je al gerealiseerd?

MAVO halen (jeugddroom)

moeder worden

Ben je bang voor de tandarts?

was ik altijd wel,heel erg zelfs,stond als klein meisje alweer buiten bij mn moedersfiets van mam ik heb geen pijn meer hoor..
en heb ,m al eens oip zn vingers gebeten.
nu ik over ben gegaan naar de tandarts v mn man gaat het goed en ga ik netjes elk half jaar.

hoe zal je jezelf willen omschrijven?

ehm, das een moeilijke. Ik omschrijf mezelf als een oermoeder. Dat is echt een natuurtalent van mezelf. Dat krijg ik ook vaak van anderen te horen. Verder ben ik geduldig (dat moet wel met drie kinderen) en precies. Ik kan echt drie uur bezig zijn met een kerstkaart maken omdat ik hem niet goed genoeg vind.

Van welk liedje krijg je een brok in je kel, kippevel of tranen in je ogen?

Terug
Bovenaan