IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

Leuke vraag! Tja voor een jongen wel, maar voor een meisje weet mijn man het zeker en ik niet.

Rijd je altijd netjes in de auto of zitten jullie wel eens te schelden en vloeken?

Ontbijt met Yoghurt met muesli of een boterham

zie mijn vorige   berichtej voor de vraag!

Tja dat word lastig we hadden nu al een hele strijd om een naam te kiezen.
Maar voor een jongetje vind ik Kyllian een hele mooie naam en voor een meisje vind ik er echt heel veel leuk maar mijn favoriten zijn denk ik wel Isolde en Tessa

Als je je geen drukte hoeft te maken om woonruimte en/of financien hoeveel kids zou je dan willen?

op zich is mijn huisje modern ingericht en strak maar toch ook met gezellige dingetjes, zoals fotolijstjes, vazen kaarsjes enz
voor het geval je bedoelt hoe ik woon; wij hebben een 3 kamer appartement ( voorheen 4 maar wij hebben nu een grote slaapkamer ) en aan beiden kanten hebben we een balkon en ik woon 1 hoog
( ben benieuwd welke van de 2 je nou vroeg.... hihi  )

hoe laat ga je naar bed meestal?

Ik ga meestal rond een uur of 11 naar bed en ben er vaak om 6 uur weer uit. Als ik eerder naar bed toe ga kan ik absoluut niet slapen met als gevolg dat ik tot diep in de nacht lig te woelen voordat ik een keer in slaap val.

Heb je al vakantieplannen voor dit jaar?

jada ik bedoelde het 1e antwoord,maar dat je het zo deed is veel leuker,zijn we weer wat wyzer geworden

even de vraag;ja we hebben vd week een midweekje centerparcs geboekt(heerlijk echt zin aan)en vd zomer weten we nog niet.

hoe kleedt jij je kindje,bijv een jongen heel stoer of meisje veel roze?

Ik kleed Dylano altijd stoer en modern aan.

Zijn je ouders gescheiden?

Terug
Bovenaan