IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

Als ik iets op tv zie of lees over dierenleed of kinderleed... Ik ben een enorme dierenliefhebber en kan niet tegen onrecht tegen dieren!!

Wat voor auto('s) rij je?

Memories van Within Temptation, die draaide ze op de begrafenis van een vriendin!!
Behoort ook tot een van mijn favoriete nummers aller tijden!!

Praat je (te) veel over je baby?

Beter lezen Anne-Marie!!!! Het ging om een liedje...
Vorig jaar is mijn vader gestorven en net daarna kwam een liedje uit van Christina Aguilera Hurt heet dat geloof ik.. En die tekst is zo pakkend voor onze situatie dat ik dat liedje niet kan luisteren zonder tranen te laten...

Nou nogmaals Wat voor auto('s) rij je??

In geeneen auto. ik heb geen rijbewijs en ook niet de behoefte om er een te halen. Ik fiets graag en alles wat ik nodig heb zit in de buurt. Het is wat. Geen mobiele telefoon, geen auto, het lijkt wel of ik onder een steen vandaan kom.

Voor wie heb je een enorme bewondering en waarom?

Voor mijn moeder! Ik weet nu hoe moeilijk het is om moeder te zijn. Zij was jong toen ze moeder werd (21) en toch heeft ze het goed gedaan. Ik heb altijd het gevoel gehad dat ik met alles bij haar terrecht kon. Ik hoop dat mijn kinderen dat ook ooit over me zullen zeggen.

Deel je alles met je man/vriend?

ja, geheimen hebben we niet voor elkaar.

Wie poetst er bij jullie  in huis?

hmm,allebei wel eigenlijk,nu ik minder werk,ik iets meer maar mn man helpt goed mee.
sommige dingen doet hij alleen..zoals de kattenbak.

5 deurs auto of station?nu er kids zijn?

Ik heb ook geen auto. James is bijna 5 maanden en tot nu toe vind ik alles ' beloopbaar'. Straks als ' ie mee mag op de fiets, wordt het nog wat makkelijker.

Wie heeft ook een autoloos bestaan en wil graag wat ervaringen delen?
Ben ook op zoek naar tips voor leuke uitjes.

Terug
Bovenaan