IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

Nee, mijn ouders zijn dit jaar 44 jaar getrouwd.

Ruim je regelmatig oude spullen op in huis of hamster je?

nee ik ruim regelmatig op!! Ben een echte opruimer, ik kan niet tegen troep, maar das soms lastig voor mezelf want ook als ik heel moe ben, blijf ik lopen , ben ik al aan t afleren, want hou het uiteindelijk toch niet vol......

uhm.......ben je wel s jaloers? in je relatie of op iemand anders; een ander persoon?

Ja hoor... doorlopend. Ben echt een jaloers kreng hoor... vooral als het mijn vriend betreft!

Volgende vraag: burn out.... zit dat tussen de oren of niet?

Mijn revalidatie-arts zei wel eens: Alles zit tussen je oren, want pijn komt nu eenmaal vanuit je hersenen....
Ik denk dat Burn-out ook écht lichamelijke klachten geeft! Dus ik vind niet dat het 'tusen-de-oren' zit.

Wat is je vroegste herinnering uit je jeugd?

Groetjes, Karin

O ja leuke vraag
Nou, ik kan me nog herinneren dat ik naar de peuterspeelzaal ging. Het was daar echt fantastisch. Er stond een glijbaan binnen, vond ik geweldig. En dat we met echt water  water de poppen in bad mochten doen, thuis mocht dat allemaal niet. Dat was helemaal feest.
en dat er een jongetje was die de hele tijd voor het raam stond te huilen. En ik weet nog dat ik dan dacht: wat sta je nou te huilen, je mama komt je straks weer halen en het is hier zo leuk...

Ga je, nu je kinderen hebt, toch nog veel uit? (Etentje bij vrienden bijv.  vind ik ook uitgaan)

Nou niet echt eigenlijk. Toen we alleen mijn oudste nog hadden deden we het iets makkelijker maar nu met 2 wordt het geregel er niet makkelijker op, en het feit dat ik bv geef werkt nu ook niet mee natuurlijk...Wel gaan we het eind van de maand 3 dagen naar engeland zonder kinderen (ik mis ze nu al hahaha..)

Hoe zie je eruit?

Tja. Hoe zal ik mezelf eens omschrijven....wacht ik heb nog wel een foto.
Dit was voor de zwangerschap. Misschien dat ik nu iets meer een blubberbuik heb...

Ben je nog tevreden met jezelf na de zwangerschap??
Groetjes Lynn

Jawel hoor! Ik ben qua kilos nog lichter als voor mijn (2) zwangerschap(pen) dus niets te klagen..Misschien nog wat meer buikspieroefeningen doen voor een straks buikje want hij flubbert nog enigszins hahaha..

Wat is je ultieme droom?

Terug
Bovenaan