IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

Nee, ik ben blij dat ik een vrouw ben, zou niet willen ruilen!!

Was je zwangerschap gepland?

ja mijn zwangerschap was gepland,we waren nooit echt met kinderen bezig zeg maar.druk met andere dingen nog,maar ja was al wel 32 jaar,dus zijn we ervoor gegaan.zou ze voor geen goud meer willen missen.

kijken jullie naar de gouden kooi??

Nee, daar kijken we niet naar...
Ik vind het programma wel gaan, maar mijn vriend heeft er echt een hekel aan!!
Dus moeten we mekaar een beetje tegemoetkomen vind ik. Ik bedoel: ik mis er nix aan.

Naar wat voor school wil je dat je kind(eren) gaan strax?? Bijv: Rooms- Katholiek?

Hoi,

Wij gaan deze zomer verhuizen naar een andere plaats. Ik heb me er dus eigenlijk nog niet mee bezig gehouden. Er zijn nog zoveel andere dingen die eerst moeten. Hidde zit gelukkig alwel in die plaats op de creche, dus dat scheelt.
Ik denk wel dat het gewoon een openbare school wordt.

Wil je dat je kind later gaat studeren??

Groetjes lynn

Het maakt mij niet uit wat mijn kind later gaat doen. Ik vind het wel belangrijk dat Feline tevreden en gelukkig is. En dat ze blij is met wat ze heeft!

Ik wilde altijd bij de politie, maar is nooit gelukt (alles super goed met de testen, maar conditie en coordinatie echt bagger)
Dus eigenlijk moet Feline nu mijn droom waar maken.....

Geven mensen wel eens ongezouten hun mening tegen jou en hoe reageer je daar op?

Het komt niet zo vaak voor. Het ligt aan wie het doet, hoe mijn reactie is. Als vreemden zich ineens met mij gaan bemoeien (bijvoorbeeld over hoe ik met de kinderen omga), dan ben ik meestal te verbouwereerd om adrem te reageren. Anders heb ik meestal mijn antwoord wel kaar.

Eet jij iedere dag twee ons groenten en twee stuks fruit?

Groetjes, Karin

mmmmmm ik eet denk 2 keer in de week fruit en groenten 4 keer. Verder eten we wel steeds vaker goed, omdat Feline straks moet mee eten.
Ik moet zeggen dat ik een hele slechte eter ben, 9 van de 10 groentes lust ik niet...
Daarom krijgt Feline vaak uit een potje zodat ze ook andijvie eet en spinazie.

Wel neem ik trouw extra vitamines....

Heb je wel eens iets gepikt of gefraudeerd en wat dan?

Nee nog nooit, dus ik ken ook de gevolgen niet.

Hoevaak koop je voor jezelf nieuwe kleding?

Terug
Bovenaan