IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

Toch zeker wel op een aantal exen!!! Daar ben ik echt niet trots op!!!

Met wie zou je wel eens een week willen ruilen?

Met onze hond  Het lijkt me zo'n heerlijk onbezorgd leven. Maar misschien zit ik er wel naast en dat zou ik dan wel willen weten.

Doen jullie nog veel met je partner (zonder kind erbij)?
Groetjes lynn

Nee, veel te weinig, want mijn vriend heeft ook nog een druk sociaal leven met voetbal en zo, dus ik deel mijn spaarzame tijd met mijn vriend met Benthe!! En dat vind ik ook niet erg hoor.

Zou je wel eens een heel andere richting in willen slaan en wat zou je dan willen veranderen?

Ja. Ik zou qua werk wel een andere kant op willen. Ik werk tot 18.00 uur en mijn partner ook. Dat is echt niet handig. Dat is racen om op tijd bij de creche te zijn. Ik zou dus liever ander werk zoeken zodat ik bv. eerder begin maar dan ook om 17.00 of 17.30 klaar ben.

Wat is jullie daginvulling??

Groetjes Lynn

Is een beetje wisselend. Als ik moet werken, dan is het nogal gehaast en zo. Op een vrije dag lekker relaxt aan doen. Vrij weinig dus. Beetje wandelen, als het mooi weer is. Naar de stad, beetje internetten en in het weekend boodschapjes doen, zwemmen en verjaardagen en zo. S avonds lekker bankhangen en in het weekend af en toe stappen!!

Nieuwe vraag:

Welke naam vind je echt niet kunnen voor een baby?

Mijn zusje heeft een kennis en die heeft haar kindje Charlie''s Angel genoemd!!! Fout!!!

Ben je weleens jaloers en waarom?

Ja soms wel, beetje afgunst. Het lijkt soms of het bij andere mensen makkelijk gaat, mooi huis, drie kinderen en ze zien er altijd stralend uit met makeup en leuke kleding.

Wij wonen klein (zijn nu een huis aan het zoeken), hebben 1 geweldig kind. Maar ik zie er altijd verrot uit, kledingsmaak heb ik niet (vraag altijd een verkoopster om me te helpen....) en makeup gebruik ik niet, heb er een hekel aan.

Nog een keer dezelfde vraag, ben je wel eens jaloers en waarom?

Het is vast héél erg, maar ik ben soms een beetje jaloers op mijn zus . Zij heeft een dochter die acht weken ouder is dan onze oudste. Mijn ouders passen één vaste dag in de week op haar. Ik weet niet hoe het komt, maar waarschijnlijk door die vaste dag, krijgt mijn zus het om de haverklap voor elkaar dat hun dochter bij mijn ouders logeert. Of mijn moeder neemt een extra dagje vrij omdat mijn zus 'iets' heeft. Dan heeft ze ook nog een schoonmoeder die sinds kort met de VUT is en dus héél graag op wil passen. Zo makkelijk allemaal...... Dan moet je horen als ik iets vraag. Toen ik gecurreteerd moest worden, vroeg ik mijn ouders of Eva dan bij hun terrecht kon. Haar antwoord was toen: "Dat moeten we even bekijken, want het is wel de vaste dag van Fleur."
Ergens neem ik het mijn ouders soms een beetje kwalijk, maar ik ben vooral jaloers op mijn zus. Ik hoop maar dat ze door heeft hoeveel mazzel ze heeft.

Zou je wel eens een dagje een man willen zijn?

Terug
Bovenaan