IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

Kleding voor mezelf kopen is absoluut niet mijn hobby. Ik ben nogal lang (1,85 m) en ook niet de smalste en daarom vind ik maar zelden kleren die echt goed zitten én leuk staan. Ik koop dus niet al te vaak kleding voor mezelf, maar af en toe ontkom ik er niet aan.

Zou je wel eens een keer een dagje in de toekomst willen kijken. Zo ja, welke dag zou dat dan zijn?

Groetjes, Karin

Nee, ik zou niet in de toekomst willen kijken. Stel je voor dat er wat met een dierbare zou gebeuren en ik zou dat nu al weten. Met die wetenschap zou ik niet kunnen leven. ik zie vanzelf wel wat de toekomst brengt.

Door wie ben je enorm teleurgesteld en waarom?

Door een goede vriendin van me. Ze was altijd zo'n pittige, zelfstandige dame en sinds ze haar huidige man heeft leren kennen is ze niet meer uit huis te branden en doet ze zo'n beetje alles wat hij haar " opdraagt" zeg maar.. Ik herken haar absoluut niet meer, en dat vind ik heel erg!

In wiens schoenen zou je wel eens een dagje willen staan?

Bill Gates zijn schoenen. En dan heel veel van zijn geld uitgeven hahahhahaha

ben je bang voor de tandarts?

Nee, absoluut niet. Ga dan ook zo snel mogelijk met mijn dochtertje naar de tandarts zodat zij er ook geen vrees voor zal krijgen (hoop ik).

Heb je een idool?

Niet echt een idool, maar ik ben wel fan van mijn eigen moeder. Zoals zij mij en  mijn zusje heeft opgevoed, zo wil ik het ook. En asl ik straks dezelfde leeftijd heb als mijn mams, dan hoop ik ook nog zo'n vlotte, toffe dame te zijn!

Waar schaam je je voor?

Heel erg, maar ik schaam me vaak voor mijn zoontje van 6 jaar. Hij kan af en toe dingen doen of zeggen, en dan staat het schaamrood op mijn kaken.  Bijvoorbeeld, we liepen langs een winkel waar een schilder bezig was met het houtwerk te schilderen. Op het moment dat wij langsliepen zat hij zijn werk te bekijken. Mijn zoontje begon heel lief: Meneer, wat bent u (wel weer u, das mooi) aan het doen? Die meneer zegt, ik ben aan het schilderen. Zegt mijn zoontje: Nou, als u alleen maar blijft kijken, gebeurd er niks hoor! Oeps.... mmmm, jammer..

Mijn vraag is:

Wat heb je vandaag aan?

Lekker makkelijk: een spijkerbroek, oud rose T-shirt en een zwart wikkelvestje. En niet te vergeten zwarte kniekousen en pantoffels (ik ben een kou kleum!).

Wanneer heb je voor het laatst echt gelachen en waarom?

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan