IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

Ja hoor, ik vloek weleens.
Maar moet er toch echt rekening mee gaan houden hoor.
Want strax gaat Dylano dat allemaal napraten, en das nie de bedoeling

Als je naar gtst kijkt... wie vind je het beste uit de soap??

Het beste weet ik niet. Het leukste vind ik Charlie. Vind ik een leuke frisse meid.
De verhaallijnen worden alleen steeds minder leuk. Toch kijk ik het nog iedere dag... lekker niks aan de hand soapie.

Mijn vraag is: Kijk jij iets op tv waarvoor je je eigenlijk schaamt, omdat het niet cool is (zoals gtst, hahahaha)

Ja, ik ga bekenen: Ik kijk naar de Pfaff's en ik vind het HEERLIJK om naar te kijken. Geen televisie van hoog niveau, maar ik lig regelmatig om ze in een deuk. En dat kan ik rond dat tijdstip vaak goed gebruiken......

Koffie of thee leut?

Groetjes, Karin

Ik lust absoluut geen koffie dus doe mij maar een bakkie thee!!

Hoe ga je de eerste verjaardag van je kleintje vieren?? Klein (familie en enkele goede vrienden)of juist heel groots??

Ik denk gwn met de opa's en oma's (ja, Dylano heeft er 3 van ieder, dus dat komt weer mooi uit)
En dan ooms en tantes van mijn kant zeg maar.
Van mijn vriend zn kant zien we ze toch nooit!!
En een paar vrienden van ons... dus zo groot zal het clubje niet worden denk ik.

Wat is je duurste aankoop ooit geweest??

Ons huis ,maar ja die is ook een beetje van de bank he!!!
Nou als dat niet meetelt dan onze auto denk ik zo.

wat zou je doen met een miljoen????
Gr naomi

Mijn man zou ander werk gaan doen (en minder uren vooral) en ik zou een nieuwe auto willen. Verder denk ik dat we op langere termijn groter zouden gaan wonen.

Wat is je favoriete maaltijd van de dag?

poeh dat hangt ervanaf wat we eten. Als we spruiten eten dan vind ik mijn broodje tussen de middag het lekkerst maar als we frietjes eten dan ga ik voor de avond!!

Verslaafd aan iets? (chocola, as the world turns enz?)

Terug
Bovenaan