IETS NIEUWS GEPIKT OM ELKAAR WAT BETER TE LEREN KENNEN.

De laatste keer dat echt de tranen over mijn wangen rolde was toen mijn oudste 2 jaar werd. Hij had van zijn oma zo'n Ernie pop gekregen die heel hard moet lachen en dan over de grond rolde van het lachen.. Mijn vader was toen net 2 weken ervoor gestorven en we hadden een zware tijd achter de rug, en bij het zien van die Ernie pop die lachend over de grond rolde kwam er zo'n ontlading dat we met zijn allen zo moesten lachen dat bij iedereen de tranen over ons wangen rolde...Waar mijn zoontje zo van schrok toen dat ie de Ernie pop nooit leuk heeft gevonden hahaha..

Ben je een spaarder of geef je het geld liever z.s.m. uit?

Ik spaar wel voor grote uitgaven. Ik wil niet het risico lopen dat de wasmachine ermee stopt en we geen geld hebben voor een nieuwe, maar ik heb ook geen enorme voorraad spaargeld. Als ik iets wil koop ik het, maar dan moet het wel nuttig zijn.

Waarin kan je heel egoïstisch zijn?

Eigenlijk alleen als ik een avondje met mijn vriend thuis wil zijn, omdat we allebei een drukke week hebben gehad. Dan moet ie van mij zn training afzeggen en bij mij blijven.

Door wie ben je wel eens vreselijk teleurgesteld?
(vraag is al geweest, maar tis een goede)

Door m'n werkgever. Op het moment dat ik vertelde dat zwanger was, was er ineens een nieuwe regeling.....ik moest 24 uur of meer blijven werken....dat wou ik dus niet.

Is het moederschap wat je er van verwacht had ( is volgens mij ook al geweest)
Groetjes lynn

Ja hoor... het valt me echt mee.
Ik had mijn ritme zo gevonden eigenlijk.

Hoeveel broers en/of zussen heb je? (volgens mij is deze ook al eens eerder gesteld)

Ja. ik heb 1 oudere zus. Vaak erg makkelijk. We hebben veel spullen van haar gekregen en voor raad ook erg makkelijk.

vraag: Zou je iets aan jezelf willen veranderen??

Nou mss dat ik wat slanker zou zijn, maar ik ben altijd molliger geweest.
En ach... mijn vriend is er tevreden over. Zegt ook vaak genoeg dat ik mooi ben

Heb je een laptop?

Ja. Gelukkig wel. Anders zou ik hele dagen boven zitten en dat is ook niet gezellig.

Hoe woon je?? (rijtjes huis, 2 onder 1 kap, vrijstaand???)

Groetjes Lynn

Terug
Bovenaan